  • 11. Data: 2019-11-21 01:30:45
    Temat: Re: Zmiany są nieuniknione
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jesteś ten kundel co kulawego w proteze ugryzl?

  • 12. Data: 2019-11-21 06:21:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.11.2019 o 00:13, J.F. pisze:

    > A "nie zauwazyl" kobiety na przejsciu, czy wlasnie na chodniku, a na
    > przejscie to mu wtargnela ?

    Skoro komuś staruszki wtargiwują, to znaczy na 99% że nie powinien mieć
    prawa jazdy. Tu by się nawet zgadzało bo nie miał.

    > I wrocimy do dzisiejszej liczby wypadkow, tylko OC podrozeje,
    > czy po niemiecku - zlikwidujemy przejscia ?

    Nic takiego się nie stanie - z wielu powodów - po pierwsze jak pinokio
    coś mówi, to zwykle kłamie. Po drugie piesi co do zasady to nie
    samobójcy i wbrew temu co się tu pisze instynkt samozachowawczy mają.

    --
    Shrek

  • 13. Data: 2019-11-21 09:22:19
    Od: "BaX" <n...@g...com>

> [...]
    > mówi, to zwykle kłamie. Po drugie piesi co do zasady to nie samobójcy i
    > wbrew temu co się tu pisze instynkt samozachowawczy mają.

    Piesi teraz pakują się pod koła bo im się wydaje, że mają pierwszeństwo, jak
    go będą mieć jeszcze przed przejściem to ma być lepiej? Z punktu widzenia
    kierowcy to jak się nie będzie chciał zatrzymać to się nie zatrzyma, ryzyko
    trafienia pieszego się nie zwiększy jak nie będzie na przejściu tylko
    jeszcze przed nim. Problem będzie z tymi co przejścia będą traktować jak
    chodnik czyli idąc chodnikiem z marszu będą wchodzić na przejście 'bo mają
    pierwszeństwo'. /do grobu na pewno/ No i pozostaje sprawa paraliżu takich
    dróg gdzie na 100-200m przypadają 1-2 przejścia, przejścia bez sygnalizacji
    w pobliżu targowisk itd.

  • 14. Data: 2019-11-21 10:29:41
    Od: Kviat

    > Zatrzymac się trzeba będzie a tam do odprawy na samolot malo czasu zostało.

    Można wyjechać wcześniej żeby się nie spóźnić.

    > W wersji lajtowej zjebki za spóźnienie do pracy.

    Można wyjechać wcześniej żeby się nie spóźnić.

    > Skutek poboczny to wieksze spalanie i wiecej zanieczyszczen w powietrzu.

    Mniej wypadków na przejściach.

    > To bedzie skutkowalo strefami bez samochodow itp.

    Mniejsze spalanie i mniej zanieczyszczeń w powietrzu.

    > Glupim się nie przetłumaczy ze tak jak jest jest dobrze.

    Głupim się nie przetłumaczy, że tak jak jest jest źle.

    > Dalem linka w którym napisali że jak na osiedlach zlikwidowali przejscia to ilosc
    wypadków spadła.

    Nie zlikwidowali. W tych strefach jest jedno przejście. Tylko bez sensu
    jest malowanie pasów na całej długości jezdni na całym osiedlu. Ale
    durniom się wydaje, że jak nie ma namalowanych pasów, to nie ma
    przejścia dla pieszych. Jak psy Pawłowa.

    http://znaki-drogowe.org/znaki-informacyjne/znak-D-4
    0

    > Spadła bo piesi zaczeli uważać.

    Bo kierowcy zaczęli uważać.
    Bo:
    1.pieszy korzysta z całej szerokości drogi i ma pierwszeństwo przed
    pojazdem,
    2. zabrania się postoju pojazdu w innym miejscu niż wyznaczone w tym celu,
    3.prędkość dopuszczalna pojazdu lub zespołu pojazdów wynosi 20 km/h,
    4.progi zwalniające nie są oznakowane znakami ograniczającymi szybkość,

    > Dokad piesi nie zaczną uważać wypadków będzie przybywać.

    Dokąd kierowcy nie zaczną uważać wypadków będzie przybywać.

    > Danie pieszym pierwszenstwo tak znieczuli kretynow ze beda wlazili pod jadące
    samochody na przejsciach bo beda mieli pierwszenstwo.

    Niedanie pieszym pierwszeństwa tak znieczuliło kretynów, że nawet trąbią
    na pieszych przed przejściem dla pieszych, a zdjęcie nogi z gazu i
    używanie hamulca uważają za osobistą zniewagę.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 15. Data: 2019-11-21 16:48:53
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-11-21 o 00:13, J.F. pisze:

    > A za co mu zabrali ? Nie za predkosc ?

    A co za różnica?

    > A "nie zauwazyl" kobiety na przejsciu, czy wlasnie na chodniku, a na
    > przejscie to mu wtargnela ?

    Gdzie dokładnie nie zauważył, to nie wiem, bo jakoś specjalnie się w
    temat nie zagłębiałem. Ale w/g tego co chcą wprowadzić nie miałoby to
    znaczenia.

    > I wrocimy do dzisiejszej liczby wypadkow, tylko OC podrozeje,
    > czy po niemiecku - zlikwidujemy przejscia ?

    Któż to wie co znowu wymyślą politycy?

  • 16. Data: 2019-11-21 17:06:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.11.2019 o 09:22, BaX pisze:

    > Piesi teraz pakują się pod koła bo im się wydaje, że mają pierwszeństwo, jak
    > go będą mieć jeszcze przed przejściem to ma być lepiej?

    Normalnie - skoro teraz im się wydaje i się ładują to co się zmienia jak
    będą mieli (pomijając już kwestię wydawania się, ale przez chwilę
    załóżmy, że pieszy na przejściu tak naprawdę pierwszeństwa nie ma).

    > Z punktu widzenia
    > kierowcy to jak się nie będzie chciał zatrzymać to się nie zatrzyma

    To się go będzie karać - ja na przykład będę wysyłać na stop agresji
    drogowej takich co "nie chcą się zatrzymać to się nie zatrzymują". Udało
    się wychować kierowców, że krytykują szeryfów, uda się i żeby
    krytykowali wymuszających pierwszeństwo.

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2019-11-21 23:16:25
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    https://radioszczecin.pl/6,397426,policja-chwali-pie
    rwszenstwo-dla-pieszych-przed-

    Polityczna decyzja raczej już zapadła ;-)

    Najsztub dostarczył im argumentów no i oczywista wina PO wymaga reakcji
    dobrej zmiany ... Premierze do boju ! naród oczekuje efektów czyli mniej
    ofiar na przejściach.
    -------------------------

    Dość debilnego grzebania w PoRD pod wpływem idiotycznych emocji.

    neelix

  • 18. Data: 2019-11-21 23:18:00
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Co Wam powiem to Wam powiem ale Wam powiem. Sram na to z góry z pałacu
    kultury. Jestem w takim wieku że za jakiś niedługi czas dobrze będzie jak
    sam łyżką zjem obiad. W zasadzie to mnie tak dotyczy jak dotyczy faceta co
    go pies w proteze nogi ugryzl. Wszyscy młodsi będą mieli przejebane jak
    chłop w kieleckim. Będą się zatrzymywali przy praktycznie każdym przejsciu.
    Sporo mandatow zalapia. A ja będę tym pieszym co stoi przy przejsciu zeby
    nie chcieć przejść. Zatrzymac się trzeba będzie a tam do odprawy na samolot
    malo czasu zostało. W wersji lajtowej zjebki za spóźnienie do pracy. Skutek
    poboczny to wieksze spalanie i wiecej zanieczyszczen w powietrzu. To bedzie
    skutkowalo strefami bez samochodow itp. Glupim się nie przetłumaczy ze tak
    jak jest jest dobrze. Dalem linka w którym napisali że jak na osiedlach
    zlikwidowali przejscia to ilosc wypadków spadła. Spadła bo piesi zaczeli
    uważać. Dokad piesi nie zaczną uważać wypadków będzie przybywać. Danie
    pieszym pierwszenstwo tak znieczuli kretynow ze beda wlazili pod jadące
    samochody na przejsciach bo beda mieli pierwszenstwo.
    -------------------

    100% racji.

    neelix

  • 19. Data: 2019-11-21 23:31:18
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj , 21 lis 2019 w news:5dd65906$0$546$65785112@news.neostrada.pl
    napisałeś/aś:

    > Mniej wypadków na przejściach.

    A możliwe, że więcej wypadków drogowych - jeśli kierowcy będą nadrabiali
    czas na każdym odcinku, gdzie nie będzie przejścia w zasięgu wzroku.
    Albo nie, bo:
    Można wyjechać wcześniej żeby się nie spóźnić.
    I Polacy staną się niesłychanie punktualnym narodem...

  • 20. Data: 2019-11-21 23:44:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie możliwe a dużo więcej. Proponowana zmiana to coś takiego jak by a Anglii
    wprowadzili ruch prawostronny. Ale na próbę przez rok tylko dla ciężarówek.