  • 1. Data: 2010-09-05 12:26:15
    Temat: Zmiany na gorsze we Fresh
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Witam.

    Nikt nie napisał lub może uszło mej uwadze. Play zaczyna mieszać i
    gmatwać, bo dobro nie trwa wiecznie - wymyśli dwa profile..
    Oczywiście rzecznik określił to jako "Play Fresh jeszcze lepszy", co mnie
    tym bardziej zirytowali, bo może nadchodzą czasy próby robienia z ludzi
    ułomnych i styl plucia w twarz i mówienia że to deszcz. Tak jak to robi
    Trójca, a co rzecznik Ery stał się już przodownikiem w demagogi i
    hipokryzji.

    Pierwszy profil, który aktywuje się kodem *111*33*4#, daje darmowe SMS-y
    do wszystkich sieci według zasad, jak do tej pory. Można w nim wykupić
    Stan Darmowy za 10 zł.

    Drugi profil, który aktywuje się kodem *111*33*5#, daje Stan Darmowy i
    darmowe SMS-y do Play według zasady, że każda złotówka to jeden dzień
    usług (5 zł - 5 dni, 10 zł - 10 dni, 30 zł - 30 dni).

    Czyli goodby darmowe smsy do wszystkich - przynajmniej w mojej sytuacji,
    no bo kupować za 10zł stan darmowy mi się nie kalkuluje..

    A może jedyny ratunek to, nie wybieranie żadnego profilu i zostanie po
    staremu?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 2. Data: 2010-09-05 12:30:23
    Temat: Re: Zmiany na gorsze we Fresh
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 05-09-2010 o 14:26:15 Piotr M <x...@x...xx> napisał(a):

    > A może jedyny ratunek to, nie wybieranie żadnego profilu i zostanie po
    > staremu?

    To może jeszcze dopisze, niestety sam się cytując, ale cóż ;)

    Stan Darmowy można aktywować do 31.08.2010
    Bonusowe SMSy do wszystkich sieci będzie można otrzymywać do doładowania
    do 30.09.2010

    :(

    To w takim jestem ciekaw, na jaki profil przechodzi się z automatu..

  • 3. Data: 2010-09-05 12:37:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-05 14:30, Piotr M pisze:

    > To w takim jestem ciekaw, na jaki profil przechodzi się z automatu..

    Na żaden, czyli na gołą taryfę bez promocji (co najwyżej z pakietami
    100 minut).

    Ja przechodzę na profil w gadu air ;) Po podliczeniu wyszło nawet,
    że będzie taniej niż w PF.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2010-09-05 12:39:10
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    Dnia 05-09-2010 o 14:26:15 Piotr M <x...@x...xx> napisał(a):

    >To w takim jestem ciekaw, na jaki profil przechodzi się z automatu..

    Stawiam, ze na zaden.
    Jak sobie nei wybierzesz do konca wrzesnia profilu, to nie bedziesz mial
    zadnych SMSOw ani minut (poza tymi z aktywowanego rownolegle ewentualnie
    "Programu Doladowan").
    Coz, ja mam nagromadzone prawie 23 godziny do Play i na stacjonarne, a wiec
    jakos bedzie si ejechalo z gorki :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2010-09-05 12:39:40
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 05 Sep 2010 14:30:23 +0200, Piotr M napisał(a):

    > To w takim jestem ciekaw, na jaki profil przechodzi się z automatu..

    standardowo dla operatorów - żaden. Ani darmowych sms, ani stanu darmowego,
    ani nic, kompletny Kononowicz.
    87% gospodyń z Gdańska nie zauważy różnicy i to będzie czysty zysk dla
    operatora.
    Widocznie na najdroższego na świecie iPhone za mało frajerów dało się
    nabrać, a kasę firmy wypełniają tylko wezwania do spłaty miliardowych
    długów.

    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł
    "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 6. Data: 2010-09-05 12:46:04
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 05-09-2010 o 14:39:40 Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

> [...]
    > Widocznie na najdroższego na świecie iPhone za mało frajerów dało się
    > nabrać, a kasę firmy wypełniają tylko wezwania do spłaty miliardowych

    W pełni się zgadzam, ale jak to napisał rzecznik - "Play Fresh jeszcze
    lepszy"

  • 7. Data: 2010-09-05 12:47:28
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 05-09-2010 o 14:39:10 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisa? w wiadomo?ci
    > Dnia 05-09-2010 o 14:26:15 Piotr M <x...@x...xx> napisa?(a):

    > Stawiam, ze na zaden.
    > Jak sobie nei wybierzesz do konca wrzesnia profilu, to nie bedziesz mial
    > zadnych SMSOw ani minut (poza tymi z aktywowanego rownolegle ewentualnie
    > "Programu Doladowan").

    Po chwili namysłu, też tak myślę.

    > Coz, ja mam nagromadzone prawie 23 godziny do Play i na stacjonarne, a
    > wiec
    > jakos bedzie si ejechalo z gorki :)

    Ale że jak? Tymi dubeltami? To ta jazda tylko 30 dni trwa..

  • 8. Data: 2010-09-05 12:48:03
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Na żaden, czyli na gołą taryfę bez promocji (co najwyżej z pakietami 100
    > minut).

    To oczywiste, ale czy ktos probowal juz teraz (gdy obowiazuja jeszcze stare
    zasady w zakresie pakietow) wybrac np. opcje z polaczeniami i SMSami do
    Playa?
    Moze sie to nalozy i beda i darmowe polaczenia z Playem, SMSy do Playa i
    SMSy do wszystkich?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2010-09-05 12:49:27
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 05 Sep 2010 14:46:04 +0200, Piotr M napisał(a):

    > W pełni się zgadzam, ale jak to napisał rzecznik - "Play Fresh jeszcze
    > lepszy"

    No ale przecież przezornie nie napisał dla kogo lepszy, prawda?

  • 10. Data: 2010-09-05 12:50:07
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Dnia 05-09-2010 o 14:39:10 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    >Ale że jak? Tymi dubeltami? To ta jazda tylko 30 dni trwa..

    Dlaczego 30 dni?
    Przeciez bede sobie przedluzal waznosc pakietu wykupujac kolejny za 5 zl tuz
    przed koncem (lub tez wykonujac doladowanie za 30 zl z programu doladowan)

    Pozdrawiam
    SDD