eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZmiana sposobu jazdy?Re: Zmiana sposobu jazdy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Zmiana sposobu jazdy?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <d...@g...com>
    <p86ooh$vtf$7@node1.news.atman.pl> <p86qgu$qma$1@node1.news.atman.pl>
    <b5wmqdd5e04y$.e5ldi0229if5.dlg@40tude.net>
    <p899gc$65g$1@node1.news.atman.pl> <p899qm$5b7$4@node1.news.atman.pl>
    <p89j8b$i42$2@node2.news.atman.pl> <p8bh1q$a0l$1@node2.news.atman.pl>
    <5aa950e6$0$31372$65785112@news.neostrada.pl>
    <p8c5ia$scq$1@node2.news.atman.pl>
    <i...@4...net>
    <p8empg$6ut$1@node2.news.atman.pl>
    <9npzj4lupglk$.ihwnq5nkl59x$.dlg@40tude.net>
    <p8fper$4lq$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Fri, 16 Mar 2018 10:20:44 +0100
    Message-ID: <1...@4...net>
    Lines: 36
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.64.13.44
    X-Trace: 1521192252 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 997 89.64.13.44:22342
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2626677
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 16 Mar 2018 07:50:06 +0100, Shrek napisał(a):

    > W dniu 15.03.2018 o 23:41, Tomasz Pyra pisze:
    >
    >> Masz jakiś wykres od tego silnika?
    >
    > tu wrzucał:
    >
    >
    > https://drive.google.com/file/d/15hIvlD03Y8LmQI4GCyy
    JySCzLlA4k8Tz/view?usp=sharing
    >
    > wygląda chyba normalnie.

    Wygląda spoko - ten silnik żeby efektywnie przyspieszać trzeba kręcić do
    samego końca.

    Tu tylko trzeba by wiedzieć (albo z dokumentacji hamowni, albo sprawdzić
    empirycznie), czy to załamanie przy 4050 to skutek uśredniania wyniku przez
    oprogramowanie hamowni (w celu wygładzenia go), czy to już procudera
    jakiejś "miękkiej odcinki" w ECU samochodu.

    W każdym razie zmiana biegów przy 3000 to zły pomysł.

    Żeby obliczyć jak bardzo zły, trzebaby jeszcze znać przełożenia skrzyni
    biegów.

    >> I w jaki sposób mierzysz to przyspieszenie?
    >
    > Mówił, że na oko./

    Na oko to można umrzeć ;)

    Natomiast też nie ma co tracić czujności, bo jeśli faktycznie po zmianie
    biegu na wyższy samochód przyspiesza lepiej, to coś się mogło posypać.
    A ciśnięcie na maksa, silnika który ma jakieś problemy z mocą przy wysokich
    obrotach, to krótka droga do jego wymiany.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: