  • Data: 2012-07-28 00:53:41
    Temat: Re: Zmiana położenia dysku HDD
    Od: "maX" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dziobu" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jun1hu$t17$1@inews.gazeta.pl...

    > Większość stacji dokujących na USB/esata trzyma dysk właśnie krótszym
    > bokiem w dół.

    Pisałem o jednym konkretnym dysku, a nie o wszystkich.

    > Nikt nie wspomina że to zła pozycja.

    Jakbym poszukał, to może jeszcze bym znalazł tą ulotkę (choć niewykluczone
    że widziałem to na stronie producenta, po tylu latach nie jestem pewien).

    > Pojęcia nie mam jak to się odbija na żywotności. Kieszeń kłade zawsze tak
    > żeby dysk pracował normalnie, a laptop nie mój...

    BTW kiedys czytałem żeby nie zostawiać dysków nieprzykręconych i na miękkim
    podłożu, bo choć owszem jest ciszej, to dysk pracuje wolniej bo wydłuża się
    czas dostępu. Nigdy jakos nie sprawdziłem czy to prawda.