    From: Artur Stachura <s...@i...univ.szczecin.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zmiana podświetlenia matrycy w Laptopie
    Date: Tue, 4 Aug 2009 23:07:17 +0000 (UTC)
    Sender: m...@a...dynamic.gprs.plus.pl

    On Tue, 4 Aug 2009 22:24:40 +0200, Wojciech_B <w...@s...net.pl> wrote:
    > W sumie myślałem,że to jest jakieś bardziej proste bo przecież usuwa się
    > inwerter który własna sprawność posiada i eliminacja własnie inwertera mogła
    > by poprawić ogólną wydajność.

    Może na początek zmierz, ile prądu pobiera obecne podświetlenie
    (n.p. mierząc pobór prądu z zasilacza przy włączonym i
    wyłączonym podświetleniu) i oszacuj, ile energii zaoszczędzi się
    wymieniając je na LEDy.

    > Baterie posiadam dwie o co najmniej dobrej kondycji

    Dobrej? A jak długo laptop powinien chodzić na baterii wg instrukcji?
    Pewnie dłużej niż godzinę...?

    Kiedyś przymierzałem się do takiego zabiegu, jaki chcesz zrobić,
    ale stwierdziłem, że zamiast kombinować (konstrukcja
    wyświetlacza jest dość upakowana a jej optyka dostosowana raczej
    do źródła światła o konkretnych parametrach) i w rezultacie
    zmniejszyć prąd pobierany o circa 200 mA prościej wstawić
    zamiast oryginalnego akumulatora nowy.

    Artur Stachura