  • Data: 2009-08-04 20:24:40
    Temat: Re: Zmiana podświetlenia matrycy w Laptopie
    Od: "Wojciech_B" <w...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W sumie myślałem,że to jest jakieś bardziej proste bo przecież usuwa się
    inwerter który własna sprawność posiada i eliminacja własnie inwertera mogła
    by poprawić ogólną wydajność.Baterie posiadam dwie o co najmniej dobrej
    kondycji ale jak mówiłem to laptop z 2000 roku posiadajacy fajna funkcję
    "ekran dotykowy" i jako mały,lekki i poręczny świetnie nadaje się do podróży
    wakacyjnych,przeglądania poczty itp. Procesor Celeron 450Mhz na gry nie
    pozwala ale ze Skypa można korzystać.Będę jeszcze czekał,moze juz ktoś coś
    takiego "przerabiał" i podzieli się swoimi doświadceniami.