  • 11. Data: 2010-12-21 11:09:12
    Temat: Re: Zmiana paliwa a inne odgłosy z silnika
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl>
    > Jakość paliwa ma bardzo duże znaczenie na pracę silnika i też na
    > dźwięk spalanego paliwa.

    Ale dobra jakosc czy zla jakosc ?
    Bo tak mowiac szczerze to na normalnej benzynie roznie pracuje
    silnik, ale zeby sie dalo zauwazyc jakas stala korelacje ..
    musialbym sie wsluchac, albo kogos o lepszym uchu zaprosic, albo
    jakis analizator widma moze.

    Za to jak juz slychac ze inaczej pracuje ... oj, to chyba nie jest
    benzyna 95 oktan ..

    J.

  • 12. Data: 2010-12-21 11:10:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl>
    > Więc z paliwem jest podobnie, bo poznałem osobiście przypadki że
    > silniki zrobiły sie strasznie mułowate po zatankowaniu u nich
    > paliwa,
    > a po rozcieńczeniu shellowskim wróciły do normalnej pracy.

    A Shell w Polsce przypadkiem nie bierze paliwa z Orlenu ?

    J.

  • 13. Data: 2010-12-21 13:22:19
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    > Ja nie wnikam co oni tam leją i w jakich proporcjach. Unikam tam
    > tankowania, tak samo jak kupowania u nich mięsa i wędlin.
    > Rzeźnik też do nich przywozi zdrowe mięso. A jakie potem sprzedają i
    > jak je tuningują to fakty ogólnie znane.
    > Więc z paliwem jest podobnie, bo poznałem osobiście przypadki że
    > silniki zrobiły sie strasznie mułowate po zatankowaniu u nich paliwa,
    > a po rozcieńczeniu shellowskim wróciły do normalnej pracy.

    kurna z ta kielabasa to przesadziles, ;)
    raz w zyciu kupilem kielbase w markecie i do tej pory dostaje skretu na sama
    mysl :/

  • 14. Data: 2010-12-21 22:38:47
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 21 Dec 2010 13:22:19 +0100, emes wrote:
    >kurna z ta kielabasa to przesadziles, ;)
    >raz w zyciu kupilem kielbase w markecie i do tej pory dostaje skretu na sama
    >mysl :/

    Ale to gdzie wy kielbasy kupujecie ? I jakie/skad ?

    J.

  • 15. Data: 2010-12-21 22:58:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 21 Dec 2010 13:22:19 +0100 osobnik zwany emes wystukał:

    > kurna z ta kielabasa to przesadziles, ;) raz w zyciu kupilem kielbase w
    > markecie i do tej pory dostaje skretu na sama mysl :/

    chyba taką za 10gr/kg

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?