  • 21. Data: 2014-03-27 17:41:34
    Temat: Re: Zmiana opon
    Od: tá´Ź

    tomas wrote:

    > Tak tylko , że u mnie odśnieżają drogi a w trasę nie jeżdżę zimą. Na
    > lodzie to i zimówka gó... warta.

    Gówno prawda, na lodzie na zimówce jeździ się jak na sportowej letniej po
    zwykłym śniegu.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 22. Data: 2014-03-31 11:54:13
    Od: Deflegmator <w...@...pl>

    On Tue, 25 Mar 2014 13:01:21 +0100, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Letnie juz zalozyliscie ?

    Dzwon życia zaliczyłem na zimówkach. Dunlop Wintersport 3D. Takie
    kapcie dają złudne poczucie bezpieczeństwa. Dlatego w tym roku
    zostawiłem letniaki na zimę. Dostarczają niezbędnej do życia
    adrenaliny przy niższej prędkości i mają właściwości uspokajające,
    ucząc szacunku do pedału gazu. :) Jeździło się bezproblemowo.

  • 23. Data: 2014-03-31 18:52:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Deflegmator" <w...@...pl> napisał w wiadomości grup
    n.pl...

> [...]
    > prędkości i mają właściwości uspokajające, ucząc szacunku do pedału gazu.

    Dla Ciebie, czy dla tych, co się za Tobą wlec musieli, jak tylko lekki
    śnieżek popadał?

  • 24. Data: 2014-04-01 14:48:22
    Od: Deflegmator <w...@...pl>

    On Mon, 31 Mar 2014 18:52:27 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:
    > Dla Ciebie, czy dla tych, co się za Tobą wlec musieli, jak tylko
    lekki
    > śnieżek popadał?

    Wyraźnie szybsze były tylko auta z napędem na cztery łapy. Aż się sam
    dziwiłem, że moje truchło na letniakach tak dobrze się drogi trzyma.
    Z tylnym napędem w dodatku. Z wyjeżdżaniem z zaśnieżonych poboczy też
    jakoś problemu nie było. W góry oczywiście już bym się tak nie
    wypuścił.

  • 25. Data: 2014-04-01 18:13:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Deflegmator" <w...@...pl> napisał w wiadomości grup
    n.pl...
    > lekki
    >
    > Wyraźnie szybsze były tylko auta z napędem na cztery łapy.

    Ale musieli się wlec za bohaterami na letnich, więc już tak szybko jak by
    mogli nie dali rady jechać, co?

  • 26. Data: 2014-04-02 10:53:39
    Od: Deflegmator <w...@...pl>

    On Tue, 1 Apr 2014 18:13:26 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:
    > Ale musieli się wlec za bohaterami na letnich, więc już tak szybko
    jak by
    > mogli nie dali rady jechać, co?

    Lewego pasa im nie zabierałem. Zresztą, sam na tych letniakach
    czasami jakiegoś nadmiernie ostrożnego wyprzedzałem. Niektórych sam
    widok śniegu paraliżuje i opony nie mają tu nic do rzeczy.

  • 27. Data: 2014-04-02 17:05:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Deflegmator" <w...@...pl> napisał w wiadomości grup
    n.pl...
    > jak by
    >
    > Lewego pasa im nie zabierałem.

    Ale zabierałeś prawy, podczas gdy powinieneś co najwyżej zabierać pobocze
    lub parking.

    >Zresztą, sam na tych letniakach czasami jakiegoś nadmiernie ostrożnego
    >wyprzedzałem. Niektórych sam widok śniegu paraliżuje i opony nie mają tu
    >nic do rzeczy.

    To oczywista prawda, ale nie usprawiedliwienie.

  • 28. Data: 2014-04-02 20:47:28
    Od: Deflegmator <w...@...pl>

    On Wed, 2 Apr 2014 17:05:36 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:
    > Ale zabierałeś prawy, podczas gdy powinieneś co najwyżej zabierać
    pobocze
    > lub parking.

    E tam. Aut z napędem na 4 koła jest stosunkowo niewiele. Reszta i tak
    sie wlecze na białym - bez względu na kapcie. Za niektórymi można
    oszaleć. Dobra, nowa bryka, zimowe opony i 30 na godzinę ofiara
    jedzie, bo centymetr śniegu spadł. Tak to jest, kiedy samochód to
    dorobek czyjegoś życia i strach przed drobną stłuczką paraliżuje
    kierownika.

    A na letnich się łatwiej bokiem lata. :)

  • 29. Data: 2014-04-03 08:42:24
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-04-02 20:47, Deflegmator pisze:
> [...]
    > bo centymetr śniegu spadł. Tak to jest, kiedy samochód to dorobek
    > czyjegoś życia i strach przed drobną stłuczką paraliżuje kierownika.

    zgadzam się, nawet jakby był przymus zimowych to nic by to nie dało,
    wszyscy się ślimaczą, najlepiej jest na autostradzie- prawy pas
    oblodzony, wszyscy jadą 40km/h (bo faktycznie przyczepności nie ma), a
    na lewym śnieg i na zimówkach sobie >100km/h lecę - bo przyczepność
    bardzo dobra (ale w tym roku to się nie opłacało nawet zimówek zakładać,
    bo takich warunków nie było- ja założyłem na jakiś miesiąc - bo jechałem
    w podkarpackie i po powrocie nie miałem czasu zmienić. A w samym
    podkarpackim w jeden dzień śnieg miałem, a w zasadzie od razu błoto
    pośniegowe, z którym moje deszczowe opony radziłyby sobie równie dobrze...

    > A na letnich się łatwiej bokiem lata. :)

    tu się akurat nie zgodzę, po to kupuje się porządne zimówki (i po to by
    drogą gminną jechać 80km/h a nie 40...) :)
    a bez przyczepności nie ma zabawy, bo auta nie wyprowadzisz :/

    Łukasz

  • 30. Data: 2014-04-03 17:18:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Deflegmator" <w...@...pl> napisał w wiadomości grup
    n.pl...
    > pobocze
    >
    > E tam. Aut z napędem na 4 koła jest stosunkowo niewiele.

    Ale i wśród tych z napędem na 2 jest wystarczająco wielu normalnych, którym
    kapelusze na letnich blokują możliwość normalnej jazdy.