    From: dddddddd <f...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zmiana opon
    Date: Thu, 03 Apr 2014 08:42:24 +0200

    W dniu 2014-04-02 20:47, Deflegmator pisze:
    > pobocze
    >
    > E tam. Aut z napędem na 4 koła jest stosunkowo niewiele. Reszta i tak
    > sie wlecze na białym - bez względu na kapcie. Za niektórymi można
    > oszaleć. Dobra, nowa bryka, zimowe opony i 30 na godzinę ofiara jedzie,
    > bo centymetr śniegu spadł. Tak to jest, kiedy samochód to dorobek
    > czyjegoś życia i strach przed drobną stłuczką paraliżuje kierownika.

    zgadzam się, nawet jakby był przymus zimowych to nic by to nie dało,
    wszyscy się ślimaczą, najlepiej jest na autostradzie- prawy pas
    oblodzony, wszyscy jadą 40km/h (bo faktycznie przyczepności nie ma), a
    na lewym śnieg i na zimówkach sobie >100km/h lecę - bo przyczepność
    bardzo dobra (ale w tym roku to się nie opłacało nawet zimówek zakładać,
    bo takich warunków nie było- ja założyłem na jakiś miesiąc - bo jechałem
    w podkarpackie i po powrocie nie miałem czasu zmienić. A w samym
    podkarpackim w jeden dzień śnieg miałem, a w zasadzie od razu błoto
    pośniegowe, z którym moje deszczowe opony radziłyby sobie równie dobrze...

    > A na letnich się łatwiej bokiem lata. :)

    tu się akurat nie zgodzę, po to kupuje się porządne zimówki (i po to by
    drogą gminną jechać 80km/h a nie 40...) :)
    a bez przyczepności nie ma zabawy, bo auta nie wyprowadzisz :/

    Łukasz