  • 1. Data: 2014-03-25 13:01:21
    Temat: Zmiana opon
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Letnie juz zalozyliscie ?

    http://wiadomosci.onet.pl/wroclaw/kamienna-gora-pod-
    sniegiem-ostatni-atak-zimy/2fvsf

    J.

  • 2. Data: 2014-03-25 14:01:03
    Temat: Re: Zmiana opon
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 marca 2014 13:01:21 UTC+1 użytkownik J.F napisał:
    > Letnie juz zalozyliscie ?

    We wrzesniu zalozylem caloroczne i ubolewam, ze jak dotad
    nie mialem okazji pojezdzic nimi po sniegu :(

    Pozdrawiam
    MK

  • 3. Data: 2014-03-25 14:53:23
    Od: tomas <t...@b...pl>

    W dniu 25.03.2014 13:01, J.F pisze:

    > Letnie juz zalozyliscie ?
    >
    > http://wiadomosci.onet.pl/wroclaw/kamienna-gora-pod-
    sniegiem-ostatni-atak-zimy/2fvsf

    Ja całe szczęście w tym roku na zimówkach nie jeżdziłem :)
    Wolę mieć dobre letnie niż tandetne zimówki.

  • 4. Data: 2014-03-25 15:10:18
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 25.03.2014 13:01, J.F pisze:

    > Letnie juz zalozyliscie ?
    >
    > http://wiadomosci.onet.pl/wroclaw/kamienna-gora-pod-
    sniegiem-ostatni-atak-zimy/2fvsf

    Ja tam ich nigdy nie zdjąłem. :P

    --
    anacron
    aba/

  • 5. Data: 2014-03-25 15:33:48
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-03-25 14:53, tomas pisze:

    sniegiem-ostatni-atak-zimy/2fvsf

    > Ja całe szczęście w tym roku na zimówkach nie jeżdziłem :)
    > Wolę mieć dobre letnie niż tandetne zimówki.

    Na śniegu najlepsze letnie są znacznie gorsze od najgorszych zimowych.

    --
    MN

  • 6. Data: 2014-03-25 15:40:11
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 25 Mar 2014 14:53:23 +0100, tomas

    > Wolę mieć dobre letnie niż tandetne zimówki.

    To pojedź sobie na tych letnich na jakieś, choć lekko zaśnieżone,
    serpentyny. Ciekawe co ci pomogą te dobre letnie opony. :P

    W miniony styczeń się przekonałem, z zaskoczenia, co to znaczy nie mieć
    zimówek. Wybrałem się do Francji, gdzie wypożyczyłem sobie auto na dojazd z
    lotniska do ośrodka narciarskiego. Dostałem VW Tiguana (nówka sztuka, z
    przelotem 4km na licznku, niby skórzana tapicerka a trzeszczało plastikiem)
    ;) 2.0 TDI 4 motion. Kumpel dostał Forda Focusa FWD (chyba zmienili akurat
    tabor, bo ten miał niecałe 300km naleciane).

    95% drogi przejechałem w deszczu, ostatnie 5% po lekkim opadzie śniegu,
    właśnie na serpentynach. Dwa pierwsze zakręty lekko zabielone śniegiem
    pojechałem w barierę. Nieco później, już na górnej stacji, gdy spadło
    trochę więcej śniegu, a gdy odstawiałem auto spod hotelu na parking, dwa
    razy ślizgałem się w dół bokiem, zupełnie bez kontroli. Nie pomógł napęd na
    4 łapy, mega systemy kontroli trakcji i krzyki. :P Pewnie gówniane letniaki
    były, jak to z salonu. Inna sprawa, że kumpel Focusem FWD (z zimówkami)
    przejechał wszędzie, włącznie z zaspami. Ja się mogłem tylko popatrzeć. :P

    Swoją drogą dowciapne te Francuzy -- środek zimy, Alpy, a nawet nie
    szepnęli, że letnie na felgach. ;) Się człowiek nie raz jeszcze zdziwi. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 7. Data: 2014-03-25 15:41:37
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 25 Mar 2014 15:10:18 +0100, anacron

    > Ja tam ich nigdy nie zdjąłem. :P

    Tak, tak. I na nich wyciągałeś co 10 minut auto z rowu podczas ostatniego,
    i chyba pierwszego ataku tej zimy. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 8. Data: 2014-03-25 16:06:02
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *J.F* napisał(-a):

    > Letnie juz zalozyliscie ?

    8 marca. Sezon u oponiarza otwarłem

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 9. Data: 2014-03-25 16:07:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Kiciński" napisał w wiadomości

    >We wrzesniu zalozylem caloroczne i ubolewam, ze jak dotad
    >nie mialem okazji pojezdzic nimi po sniegu :(

    Mala wycieczka do Peca, przez Kamienna gore i przelecz Okraj :-)

    J.

  • 10. Data: 2014-03-25 16:27:08
    Od: tomas <t...@b...pl>

    W dniu 25.03.2014 15:33, Marcin N pisze:

    > Na śniegu najlepsze letnie są znacznie gorsze od najgorszych zimowych.

    Tak tylko , że u mnie odśnieżają drogi a w trasę nie jeżdżę zimą.
    Na lodzie to i zimówka gó... warta.