  • Data: 2010-08-16 00:01:45
    Temat: Re: Zmiana nr rej.
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.08.2010 09:25, Artur 'futrzak' Maśląg pisze:

    > No cóż - w takim razie powinienem wycofać swe twierdzenie, że z
    > "czarnymi" też tak jest, ale mam wątpliwość, ponieważ znam parę
    > przypadków, w których nie miała miejsce wymiana na "białe" mimo
    > zmiany właściciela - po 2002 roku.

    To zależy już od konkretnego Wydziału Komunikacji i interpretacji tego
    rozporządzenia. Jedne wymuszają zmianę, inne nie. Jeżeli czarne tablice
    "historycznie" przynależą do danego WK (w momencie ich wydania były
    właściwe dla tego organu wydającego), to nie zostają wymienione (w końcu
    w momencie ich wydania były właściwe dla organu dokonującego rejestracji
    i urząd interpretuje, że tej właściwości tablice nie straciły). Nalepka
    kontrolna odpowiednia dla tablic czarnych to "brak nalepki", więc nic
    nie trzeba zmieniać ;-)

    Marek