eGospodarka.plGrupypl.comp.wwwZmiana kroju pisma na niestandardowy krój na stronie WWW › Re: Zmiana kroju pisma na niestandardowy krój na s=?UTF-8?B?dHJvbmllIFdXVw==?=
  • Data: 2009-05-19 19:43:54
    Temat: Re: Zmiana kroju pisma na niestandardowy krój na s=?UTF-8?B?dHJvbmllIFdXVw==?=
    Od: "Sebastian -Sebecco- Grabowski" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dyspucie piotr-x takie cuda rzecze:

    > Dla ie faktycznie mozesz przekonwertowac czcionke za pomoca weft, i
    > to dziala : ) pozostale (nowsze) przegladarki akceptuja
    > najzwyczajniejszy ttf; istnieje tez metoda konwertowania znakow do
    > flash, ale lepsze od flash wydaje mi sie takie rozwiazanie :
    > http://typeface.neocracy.org/examples.html
    >
    > Poza wszystkim - plik z czcionka moze byc spory, latwo go odchudzisz
    > - albo zrobisz inna krzywde przy pomocy high-logic fontcreator

    Piotrze wielkie dzięki za pomoc w rozwiązaniu mojego problemu! To
    zadziałało w 90% (a to już dużo). Problem pojawia się w momencie
    gdy w tekście są PL znaczki (ą, ę, itp.) w kroju, który posiadam
    (PL Frankenstein) wyświetlają się kropki. Jeśli ktoś ma pomysł
    jak to rozgryźć to będę wdzięczny za poradę.

    --
    Sebastian -Sebecco- Grabowski GG:5064727
    http://www.grabowski.ovh.org