  • Data: 2018-12-22 23:00:14
    Temat: Re: Zmiana auta - pytanie do mechaników
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22-12-2018 o 21:37, Marek S pisze:

    > Dobra, zatem można przyjąć, że serwisy pierdolą,

    Dokładnie tak.
    Ja bym już więcej do takiego serwisu nie pojechał - dla właśnego
    bezpieczeństwa.
    Chyba że lubisz "być zadowolony".

    > że nie potrafią
    > poradzić sobie

    To już zostało ustalone, przez metodologię "napraw".
    Czyli przez wymiany bez wcześniejszej diagnozy problemu.

    > z modelem zaraz po gwarancji.

    Z czym?
    Model zaraz po gwarancji w Kia to rocznik tak gdzieś 2010,2011 - w jakim
    z nich miałeś jakieś nowinki?

    Przecież to prehistoria jest.....