    From: Cavallino <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zmiana auta - pytanie do mechaników
    Date: Sat, 22 Dec 2018 22:57:17 +0100
    <1...@g...com>
    <pv188u$mfs$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <pv3v9h$2ff$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <pv5sr4$u97$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <pv9c0b$34j$1@node2.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <pvbku0$7d7$1@node2.news.atman.pl> <pvdu0u$mv2$1@node1.news.atman.pl>
    <pvlvq5$kid$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu 22-12-2018 o 19:29, Marek S pisze:

    > Nie mam pojęcia. Z pewnością natomiast jest w niej relatywnie dużo
    > nowinek w stosunku do innych aut w podobnych cenach.

    Ja bym powiedział że wręcz przeciwnie.
    Owszem, przy Dacii to wygląda lepiej, ale żeby jakieś nowinki były?
    To nie jest francuskie auto, więc nie bardzo wiem o czym piszesz.

    > W tym konkretnym egzemplarzu wiele firm wymieniało na nowe

    No właśnie.
    To jest błądzenie po omacku, a nie diagnozowanie problemu, który równie
    dobrze może być banalny.
    W rodzaju braku masy gdzieś tam.

    Ale to świadczy tylko o mechanikach, a nijak nie o marce.

    ale to nie
    > pomogło. Ja tylko gadałem z mechanikami przy okazji konsultowania się co
    > kupić. Używaną Kię mi odradzili ze względów serwisowych

    Chyba gadałeś z kimś kto w życiu nie widział nic co nie jest niemieckie.
    Kia robi auto jak każde inne, bez żadnych udziwnień praktycznie.
    Do tego bajkowo bezawaryjne wręcz, ta gwarancja naprawdę wymusza duże
    zapasy w każdym elemencie.
    Może poza sprzęgłem i maglownicą, które lubią być wymienione przy ok 100
    kkm.

    Przykładowo - jak porównałem kiedyś problem z wymianą fabrycznego radia
    na takie z nawigacją np. w Sportage w porównaniu do 3008, to jest niebo
    a ziemia.
    W Kii wymieniasz już za 1000-1200 zł, do nowego 3008 bez 6 tys nie
    podchodzisz......
    Mnie udało nawet się włożyć standardowe radio 2DIN na androidzie i to
    mimo tego że mam najgorszą do tego celu wersję, ze wzmaczniaczem do
    którego sygnał audio nie idzie analogowo, tylko cyfrowo po CAN.
    Ale radio za 120 USD podłączyłem......