  • 251. Data: 2019-05-29 01:51:24
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-29 o 01:48, Filip454 pisze:

    > Widzę, że lubisz płacić za seks.

    Stać mnie na 25+ stacjonarną i inteligentną :]

    Kurwiu gupi, dodaj mnie do ignored a nie kłam że dodałeś :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 252. Data: 2019-05-29 01:51:35
    Temat: Re: Zluzuj majty i zamilknij
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-29 o 01:48, LordBluzg(R) pisze:

    > Błąd! Syntax error! (divide by "0") nie możesz NIGDY oceniać wyższej
    > jednostki ze swojego poziomu :]
    >
    > P.S. podobno masz na mnie "ignore" :D:D:D
    >

    > Buehehe

    Idziesz dzisiaj spać? Dopiłeś już browara tłusty smrodzie?

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 253. Data: 2019-05-29 01:52:23
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    > Błąd! Syntax error! (divide by "0") nie możesz NIGDY oceniać wyższej
    > jednostki ze swojego poziomu :]
    >
    > P.S. podobno masz na mnie "ignore" :D:D:D
    >

    > Buehehe

    Dopóki będziesz mnie obrażać, to ja też ciebie będę obrażać.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 254. Data: 2019-05-29 01:55:44
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-29 o 01:51, LordBluzg(R) pisze:

    > Stać mnie na 25+ stacjonarną i inteligentną :]
    >
    > Kurwiu gupi, dodaj mnie do ignored a nie kłam że dodałeś :D

    Dymasz tylko utrzymanki? To niezły cuck z ciebie. Koniec końców musisz
    płacić za seks. Prawdziwy samiec beta.

    W sumie to potwierdzam - jest inteligentna, skoro robi cię na pieniądze,
    śmieciu.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 255. Data: 2019-05-29 01:56:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    4GB-Factory-Unlocked-Smartphone-Grey-Pink-Gold-Silve
    r/323500415419?hash=item4b522099bb%3Am%3Am9HRSSQG9mO
    h3d2YrkPkLRQ&LH_ItemCondition=1000

    > Mazda nie komputer, nie bylo tak szalonego postepu :-)

    No to zastąp sobie przykład zeszłorocznym modelem laptopa od HP.

    > Szalony postep i w telefonach przyhamowal ostatnio .

    To dosyć oczywista sprawa - jeśli potrzebujesz dużego ekranu
    i chcesz ciupać w jakieś wymagające wydajności gry to kupisz
    sobie najnowszego demona prędkości iPhone XS który kładzie
    na łopatki najlepsze na rynku telefony z Androidem na pokładzie.

    Ja powiedziałem dlaczego preferuję iPhone SE: nie chcę mieć
    dachówki w kieszeni. Mam laptopa, mam tableta - telefon chcę
    mieć mały. Jak chcesz te same bebechy tylko duży ekran to masz
    alternatywę iPhone 6S oraz jeszcze większy ekran w iPhone 6S Plus.
    Zorientuj się czy "wydajnościowo" Ci odpowiada i będziesz miał
    odpowiedź na swoje pytanie czy to jest "pełnowartościowa"
    oferta - dla mnie jest idealna oferta. Procesor w iPhone SE jest
    bardzo szybki, nic nie przycina, nie ma żadnych lagów.
    Z tym, że ja używam tego urządzenia do komunikacji z ludźmi,
    a więc Telefon, SMS/MMS, iMessage, Skype, WhatsApp, WeChat,
    FB Messenger, Instagram, Twitter, Snapchat i inne takie...
    Nie gram w gry strategiczne, nie wypełniam formularzy Excela,
    nie robię na telefonie prezentacji w PowerPoincie, więc nie chcę
    dachówki - Ty musisz skorygować swoje oczekiwania do tego co
    robisz... :-) W roli małego, zgrabnego KOMUNIKATORA jest idealny.

    > Daje sie wymienic ?

    Oczywiście że tak. Wyszukaj sobie filmiku na youtube.

    > Tylko zeby sie nie okazalo, ze wtedy juz nie jest 500zl, ani 1000, ani
    > nawet 1500...

    Że też Ci się chce tyle pisać zamiast wpisać w eBay/Allegro
    hasełko do poszukania... ech.

    > Z Androida moze nawet latwiej, a swiadomi uzytkownicy chca
    > miec duza pamiec wewnetrzna i karte :-)

    Im większy dom tym więcej nazbierasz w nim niepotrzebnych gratów.
    Im większy garaż tym więcej nazbierasz w nim niepotrzebnych śmieci.
    Im większa pamięć masowa w telefonie tym więcej w nim dziadostwa.
    Nosić przy sobie warto to, co potrzebne, a reszta jest w chmurze.

  • 256. Data: 2019-05-29 01:56:23
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-29 o 01:37, Filip454 pisze:

    > Naucz się korzystać z hashtagów, dorosły dzieciaku.

    Działajo w 100%, Tfuj ignore nie działa wcale :D

    Też misie to podoba bo co zobaczyłeś, to nie da się odzobaczyć i zawsze
    będziesz niedojebem :D

  • 257. Data: 2019-05-29 02:00:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > ...a Ty już powołałeś do życia magicznym pstryczkiem w menu, swoją starą
    > cegłę, jak radzi Filipek? Czy jakoś ominęła Cię ta funkcja dodania
    > pstryczka do menu, gdzie Apple nagle wymyśliło sobie jak Thanos że jednym
    > pstryknięciem uwali 50% cegieł na rynku, bo ma wszystkie kamienie mocy i
    > decyduje za innych?

    Czyżbyś też nie rozumiał że przycięciem szczytów zapotrzebowania
    na prąd z baterii Apple PRZEDŁUŻYŁ ŻYWOTNOŚĆ URZĄDZENIA
    mimo starego aku a nie skrócił? Gdyby nie ta opcja to na starym aku
    nie dało się by uruchomić niektórych aplikacji.

    Co tu takiego trudnego do zrozumienia, ludzie?
    Wiem, że będąc inżynierem jest to dla mnie oczywiste ale naprawdę
    staram się to Wam wytłumaczyć bardzo prostym językiem a Wy
    dalej kicha, mimo dużych staran z mojej strony.

  • 258. Data: 2019-05-29 02:01:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > O uwaleniu (celowym zablokowaniu procka) poprzednich,
    > starych modeli za pomocą aktualizacji bez pstryczka.

    Jakim ZABLOKOWANIU procka??? To to za urojenia masz?

    > JPRDL jaki przygłup z tego Filusia :>

    Masz jakieś majaki - nie wiem co to za literaturę propagandową
    czytasz, ale ktoś Cię mocno robi w ciula.

  • 259. Data: 2019-05-29 02:02:02
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-29 o 01:56, LordBluzg(R) pisze:
    > Działajo w 100%, Tfuj ignore nie działa wcale :D
    >
    > Też misie to podoba bo co zobaczyłeś, to nie da się odzobaczyć i zawsze
    > będziesz niedojebem :D

    Jak na taki nick to coś słabo ludzi ciśniesz. Nie dość, że przegrywasz w
    realu bo płacisz za seks, to jeszcze dodatkowo w Internecie. Smutno się
    na ciebie patrzy.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 260. Data: 2019-05-29 02:06:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Właśnie do mnie dotarło. Ty wkurzasz ludzi.
    > Myślisz że to przez tych których wkurzasz czy problem leży gdzie indziej?
    > ;-)

    Ja zauważam coś zupełnie odwrotnego.
    Obydwaj z Filipem tłumaczymy Ci, że przycięcie szczytów
    poboru mocy przez CPU, a w konsekwencji spowolnienie
    systemu o te kilka procent wydajności po wykryciu starego
    aku jest POZYTYWNĄ zmianą bo bez niej telefon by się
    wyłączał, a Ty to czytasz ale nie przyjmujesz do wiadomości,
    i z uporem maniaka powtarzasz do znudzenia starą śpiewkę.

    Robisz to celowo i świadomie aby wkurzyć swoich rozmówców?
    Czy może jesteś faktycznie upośledzony umysłowo
    i ze względów chorobowych powinniśmy Ci dać spokój?