    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Date: Tue, 28 May 2019 18:56:09 -0500
    <5ce7ea1e$0$537$65785112@news.neostrada.pl> <qc8qan$fqo$1@dont-email.me>
    <5ce7f3f7$0$519$65785112@news.neostrada.pl> <qc92r2$23c$1@dont-email.me>
    <5ce82a17$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@4...com>
    <5ce83bd8$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@4...com> <qca3to$71d$1@dont-email.me>
    <5ce8f410$0$526$65785112@news.neostrada.pl> <qcc6s9$mp5$1@dont-email.me>
    <u...@4...net> <qcf1h2$3nr$1@dont-email.me>
    <5ceb0a62$0$535$65785112@news.neostrada.pl> <qcf5ni$qqp$1@dont-email.me>
    <5ceb9cdc$0$522$65785112@news.neostrada.pl> <qcgras$us1$2@dont-email.me>
    <5cebf65d$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
    <qcgttq$f26$1@dont-email.me>
    <5ced3416$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>

    news:5ced3416$0$17345$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    4GB-Factory-Unlocked-Smartphone-Grey-Pink-Gold-Silve
    r/323500415419?hash=item4b522099bb%3Am%3Am9HRSSQG9mO
    h3d2YrkPkLRQ&LH_ItemCondition=1000

    > Mazda nie komputer, nie bylo tak szalonego postepu :-)

    No to zastąp sobie przykład zeszłorocznym modelem laptopa od HP.

    > Szalony postep i w telefonach przyhamowal ostatnio .

    To dosyć oczywista sprawa - jeśli potrzebujesz dużego ekranu
    i chcesz ciupać w jakieś wymagające wydajności gry to kupisz
    sobie najnowszego demona prędkości iPhone XS który kładzie
    na łopatki najlepsze na rynku telefony z Androidem na pokładzie.

    Ja powiedziałem dlaczego preferuję iPhone SE: nie chcę mieć
    dachówki w kieszeni. Mam laptopa, mam tableta - telefon chcę
    mieć mały. Jak chcesz te same bebechy tylko duży ekran to masz
    alternatywę iPhone 6S oraz jeszcze większy ekran w iPhone 6S Plus.
    Zorientuj się czy "wydajnościowo" Ci odpowiada i będziesz miał
    odpowiedź na swoje pytanie czy to jest "pełnowartościowa"
    oferta - dla mnie jest idealna oferta. Procesor w iPhone SE jest
    bardzo szybki, nic nie przycina, nie ma żadnych lagów.
    Z tym, że ja używam tego urządzenia do komunikacji z ludźmi,
    a więc Telefon, SMS/MMS, iMessage, Skype, WhatsApp, WeChat,
    FB Messenger, Instagram, Twitter, Snapchat i inne takie...
    Nie gram w gry strategiczne, nie wypełniam formularzy Excela,
    nie robię na telefonie prezentacji w PowerPoincie, więc nie chcę
    dachówki - Ty musisz skorygować swoje oczekiwania do tego co
    robisz... :-) W roli małego, zgrabnego KOMUNIKATORA jest idealny.

    > Daje sie wymienic ?

    Oczywiście że tak. Wyszukaj sobie filmiku na youtube.

    > Tylko zeby sie nie okazalo, ze wtedy juz nie jest 500zl, ani 1000, ani
    > nawet 1500...

    Że też Ci się chce tyle pisać zamiast wpisać w eBay/Allegro
    hasełko do poszukania... ech.

    > Z Androida moze nawet latwiej, a swiadomi uzytkownicy chca
    > miec duza pamiec wewnetrzna i karte :-)

    Im większy dom tym więcej nazbierasz w nim niepotrzebnych gratów.
    Im większy garaż tym więcej nazbierasz w nim niepotrzebnych śmieci.
    Im większa pamięć masowa w telefonie tym więcej w nim dziadostwa.
    Nosić przy sobie warto to, co potrzebne, a reszta jest w chmurze.