    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Date: Tue, 28 May 2019 19:00:15 -0500
    <5ce7ea1e$0$537$65785112@news.neostrada.pl> <qc8qan$fqo$1@dont-email.me>
    <5ce7f3f7$0$519$65785112@news.neostrada.pl> <qc92r2$23c$1@dont-email.me>
    <5ce82a17$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@4...com>
    <5ce83bd8$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@4...com> <qca3to$71d$1@dont-email.me>
    <5ce8f410$0$526$65785112@news.neostrada.pl> <qcc6s9$mp5$1@dont-email.me>
    <u...@4...net> <qcf1h2$3nr$1@dont-email.me>
    <5ceb0a62$0$535$65785112@news.neostrada.pl> <qcf5ni$qqp$1@dont-email.me>
    <5ceb9cdc$0$522$65785112@news.neostrada.pl> <qcgras$us1$2@dont-email.me>
    <5cebf65d$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
    <qchnqd$h8c$2@dont-email.me> <5cec65a2$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <qchsip$6kj$2@dont-email.me> <qcj96h$4f5$1@dont-email.me>
    <5ced2966$0$543$65785112@news.neostrada.pl>

    "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:5ced2966$0$543$65785112@news.neostrada.pl...

    > ...a Ty już powołałeś do życia magicznym pstryczkiem w menu, swoją starą
    > cegłę, jak radzi Filipek? Czy jakoś ominęła Cię ta funkcja dodania
    > pstryczka do menu, gdzie Apple nagle wymyśliło sobie jak Thanos że jednym
    > pstryknięciem uwali 50% cegieł na rynku, bo ma wszystkie kamienie mocy i
    > decyduje za innych?

    Czyżbyś też nie rozumiał że przycięciem szczytów zapotrzebowania
    na prąd z baterii Apple PRZEDŁUŻYŁ ŻYWOTNOŚĆ URZĄDZENIA
    mimo starego aku a nie skrócił? Gdyby nie ta opcja to na starym aku
    nie dało się by uruchomić niektórych aplikacji.

    Co tu takiego trudnego do zrozumienia, ludzie?
    Wiem, że będąc inżynierem jest to dla mnie oczywiste ale naprawdę
    staram się to Wam wytłumaczyć bardzo prostym językiem a Wy
    dalej kicha, mimo dużych staran z mojej strony.