    From: venioo <p...@o...eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)
    Date: Thu, 16 Sep 2010 17:40:17 +0200

    W dniu 2010-09-16 10:34, Andrzej Lawa pisze:

    > Za mała. Chyba że przez "recepcjonistkę" pojmujesz call girl ;->

    Aaaa to OK. W 2003r. zamiatacz w fabryce Daimler-Benz w Stuttgarcie mial
    110EUR dniowki (netto), dzisiaj nie wiem ile jest.
    Wiadomo, ze auto za te pieniadze to nie bedzie ideal, ale nie zmienia to
    faktu, ze da sie kupic.

    > Dlaczego? Masz jakieś kompleksy związane z innymi rozmiarami, że musisz
    > się podbudowywać codziennym jeżdżeniem do pracy "krążownikiem szos"?

    Jednak wspolczesnie cos bez ABS i poduchy w dodatku tych rozmiarow nie
    jest IMHO bezpiecznym wyborem, jedyna wersja jaka jezdzilem i dawala
    rade to CC Sporting, reszta ani nie przyspieszala sensownie, ani nie
    hamowala, ani nie bylo cicho, nie bylo tez wygodnie.
    Dlatego jak dla mnie to nie samochod, ale "de gustibus...", a ze jezdze
    na codzien wiekszym, to moj wybor - jak musze spedzic w czyms 20%
    swojego czasu dziennie, to chce zeby chociaz bylo w miare cicho,
    wygodnie i bezpiecznie na ile sie da.

    PZDR

    --
    venioo