    From: "Przembo" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)
    Date: Thu, 16 Sep 2010 13:14:46 +0200

    Użytkownik "krzysiek82" <g...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:4c91ed3a$0$21004$65785112@news.neostrada.pl...
    > po prostu to auto ma dla mnie wartość sentymentalną to było kiedyś moje
    > pierwsze auto. Nie potrzebuje samochodu do lansu, nie potrzebuje też auta
    > praktycznego bo do tego celu mam inne. Chce po prostu mieć dobrą bazę do
    > dalszego dłubania.

    Jeśli faktycznie chcesz mieć dobrą baze to najlepsza opcja to wyczyszczenie
    nadwozia do gołego metalu, wymiana blach zatakowanych przez ruda i dalej
    zabezpieczenie i złożenie całości. Budowa nadwozia od zera doda Ci sporo
    doświadczenia, ale efekt nie będzie tak dobry jak w powyższej opcji, o
    kosztach już nie wspomne.
    Kumpel składał z części kilka lat temu 126p i się nawet ładnie udało, ale
    ruda mimo prób solidnego zabzepieczenia po czasie zaczęła się pojawiać

    > dokładnie, poza nielicznymi wyjątkami zostałem objechany na lewo i prawo
    > a przecież to nie ma nic wspólnego z wolnością słowa ani kulturą.

    Sam przy każdej sposobności objeżdzasz każdego, jak na Twoje wyczyny nie
    masz na co narzekać.

    > Problemem jednak jest chyba coś innego a dokładnie moje radykalne
    > podejście do wszystkiego i to niektórych bardzo denerwuje, bo coś czuje,
    > że zaczynają przez to widzieć swoje wady, a własne wady bolą najbardziej.

    Problemem nie są radykalne poglądy tylko poczucie własnej wyższości które
    rzecz jasna okazujesz na każdym kroku.
    Dziwne jest to, że ktoś kto ma innych gdzieś i we wszystkich widzi w
    najlepszym razie oszustów, oczekuje od tych samych ludzi czegoś
    konstruktywnego. Nie jeden Ci już pisał że niepotrzebnie się męczysz w tym
    podłym narodzie...

    Pozdr