  • Data: 2010-09-15 09:15:54
    Temat: Re: Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-14 23:57, Tomasz Pyra pisze:

    > Dach, podłoga, słupki?

    tak wszystkie te elementy są dostępne.

    > I to nowe?

    tak nowe, oryginały, oczywiście progi osobno nie występują są w zestawie
    z całymi bokami.

    Bo jeśli używane z jakiś ciętych aut to jaki sens?

    tylko nowe, nie chce już żadnych używek.

    Kup po
    > prostu całe używane Cinquecento bez rdzy i będziesz miał wszystko gotowe.

    od jakich 2-3 lat szukam i nic.

    > Hmmm... A pytałeś w ASO? Tam ostatnio jakaś wyprzedaż części do CC chyba
    > jest, bo ceny jakieś takie niskie. Może i budy mają?

    w sumie części sporo już w aso za grosze kupiłem, mam przednie
    wzmocnienie, okulary, tylny pas, podłogę przednią, podłużnice tylne za
    wszystko dałem ok 700zł, o całą budę nie pytałem :)

    > Możesz też polować na jakimś Allegro albo forach markowych - może akurat
    > trafisz zdrowe blachy od kogoś komu zdechł silnik i dostaniesz auto za
    > grosze. Tyle że tu trzeba polować.

    non stop poluje, mało tego egzemplarze z niemiec też już są bez większej
    wartości ruda w progach, itp itd, więc nawet import stracił sens.

    > Ale przy tak tanim i popularnym aucie jak CC to raczej nie ma sensu - po
    > prostu kupujesz jakiś garażowany bez rdzy i już.

    niestety to nie jest takie proste, tutaj mnie ważna jest opłacalność, po
    prostu chce dokończyć projekt na solidnej podstawie.

    --
    krzysiek82