  • Data: 2010-09-15 10:56:36
    Temat: Re: Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.09.2010 10:06, BartekK pisze:

    > Jak inni pisali - sens to ma, ale nie finansowy.

    Jakby wszyscy kierowali się finansowym sensem, to nikt nie kupiłby na
    codzienne dojazdy do pracy SUVa i nie byłoby wyścigów do czerwonego
    światła ;)

    > Budowałem dawno temu skorupkę 126p w taki sposób, roboty co nie miara, i
    > to nie ze spawaniem/zgrzewaniem, a z pozycjonowaniem elementów.

    Ja mam nieco odmienne marzenie - zmajstrować normalną, porządną,
    klasyczną ramę, i do tego mocować karoserię choćby ze sklejki :)

    Haczyk: żeby do tej ramy pasowały wszystkie inne elementy (silnik,
    zawieszenie, fotele itede) z wybranego seryjnego samochodu.

    Ciekawe jestem, czy ktoś się bawił w takie coś ;)

    Bo wariant prostszy jest robiony dość rutynowo - kitcar z ramą i resztą
    składają z seryjnych.