  • Data: 2010-09-14 23:57:28
    Temat: Re: Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-14 16:54, krzysiek82 pisze:
    > witajcie
    > mam dosyć blacharzy partaczy rdzy i innego dziadostwa. Chciałbym złożyć
    > karoserię od podstaw. Czy jest to realne do wykonania w warsztacie który
    > dysponuje ramą pomiarową? Chodzi o karoserię fiata cinquecento.

    Wszystko jest realne, pytanie tylko czy opłacalne.

    > Wiem, że wszystkie potrzebne elementy poszycia i reszty karoserii są do
    > kupienia.

    Dach, podłoga, słupki?
    I to nowe? Bo jeśli używane z jakiś ciętych aut to jaki sens? Kup po
    prostu całe używane Cinquecento bez rdzy i będziesz miał wszystko gotowe.

    > Czy ktoś już próbował czegoś takiego czy może jest to durny
    > pomysł lub może ktoś wiem, czy jest szansa żeby gdzieś dostać gołą nową
    > budę, jakiś czas temu nowa buda do seicento było do sprzedania.

    Hmmm... A pytałeś w ASO? Tam ostatnio jakaś wyprzedaż części do CC chyba
    jest, bo ceny jakieś takie niskie. Może i budy mają?

    Możesz też polować na jakimś Allegro albo forach markowych - może akurat
    trafisz zdrowe blachy od kogoś komu zdechł silnik i dostaniesz auto za
    grosze. Tyle że tu trzeba polować.

    Ale przy tak tanim i popularnym aucie jak CC to raczej nie ma sensu - po
    prostu kupujesz jakiś garażowany bez rdzy i już.