  • Data: 2010-09-14 19:57:51
    Temat: Re: Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)
    Od: venioo <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-14 16:54, krzysiek82 pisze:
    > witajcie
    > mam dosyć blacharzy partaczy rdzy i innego dziadostwa. Chciałbym złożyć
    > karoserię od podstaw. Czy jest to realne do wykonania w warsztacie który
    > dysponuje ramą pomiarową? Chodzi o karoserię fiata cinquecento.
    > Wiem, że wszystkie potrzebne elementy poszycia i reszty karoserii są do
    > kupienia. Czy ktoś już próbował czegoś takiego czy może jest to durny
    > pomysł lub może ktoś wiem, czy jest szansa żeby gdzieś dostać gołą nową
    > budę, jakiś czas temu nowa buda do seicento było do sprzedania.

    Ale co - bude masz i pytasz o poszycie? To jest do zrobienia, tylko
    wymaga duuuuzo czasu i porzadny warsztat z podnosnikiem najlepiej.
    A jak chcesz skladac samochod "z cwiartek" domowymni sposobami, to nie
    polecam :|
    Poza tym pomysl jest durny, bo bardzo czasochlonny i wbrew pozorom
    kosztowny, a efekty beda niekoniecznie zgodne z oczekiwaniami (jedynie
    wartosc zdobytej wiedzy bezcenna, no i ta satysfakcja...)

    --
    venioo
    sprzedam Xantia X2 Break 1,9TD 90KM