  • Data: 2010-11-26 13:45:44
    Temat: Re: Złote czasy dla kapeluszników nadchodzą
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak szczerze, to ja tez chetnie dolacze sie do takiego konwoju. Zamiast
    > marnowac 3 godziny na podziwianie nawierzchni autostrady, poczytam sobie
    > ksiazke, wypije kawe i podrapie po jajkach.
    >
    > Przyjemnosc z jazdy to ja czerpie na pustych, gorskich drogach albo placu
    > obstawionym pacholkami, a nie na toczeniu sie z miejsca na miejsce.

    Zgadzam się, jazda po autostradzie jest nudna jak mało co. Co innego nasze
    DK. Zawsze można powyprzedzać, ten ryk silnika przy tym, potem hamowanie,
    czasami jazda na czołówke bo ktoś wyjechał i trzeba uciekac na pobocze,
    remonty. objazdy - to jest dopiero jazda :) Pisałem trochę serio - nie lubię
    autostrad jesli nie mam do pokonania więcej jak 150 km.