  • Data: 2010-11-26 14:06:06
    Temat: Re: Złote czasy dla kapeluszników nadchodzą
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Mateusz" <m...@g...com> wrote in message
    news:0f72f983-76e5-4be1-8ba6-a8e9ffc65d72@h16g2000vb
    z.googlegroups.com...

    > A masz w tym wypadku jakąś alternatywę ? przecież nie będziesz robił
    > licencji pilota ;)

    No jak to nie, mam zaufac tym cholernym komputerom? :)

    > w Katowicach jest jeszcze masa takich ikarusów, nie stanowią dla mnie
    > kompletnie żadnego problemu - za wczasu włączam obieg wewnętrzny i
    > tyle.

    A w LA czy chinach ludzie chodza w maskach, bo oddychac sie nie da. Ciekawe,
    czy tez uwazaja ekologie za idiotyzm.

    > A ja zawszę jak jadę to mi dobrze ;-) Nawet w korku po pracy w piątek
    > przy dobrej pogodzie lubię postać (byle nie za długo) i odpalić
    > papierosa ;)

    Albo masz bardzo nudne zycie, albo nieskonczenie wiele czasu, ze wolisz je
    spedzac w korku zamiast nad dobra ksiazka. :)

    Pozdrawiam
    Kamil