  • 81. Data: 2011-09-27 20:20:47
    Temat: Re: Złomowisko europy?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-09-2011 20:16, kamil pisze:
    > Przepraszam, ale kto coś zmieni i dlaczego akurat ten?

    Korwin zmieni :)
    Nie będzie urzędników, nie będzie pasów, nie będzie kasków, nie będzie
    poręczy na balkonach.. ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 82. Data: 2011-09-27 20:31:58
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki"

    > Samochód może i dwa razy starszy, ale przebieg na liczniku taki sam
    > ;-)

    No właśnie, że też ja na to nie wpadłem!
    Niech te cfaniaki porównają przebiegi licznikowe samochodów w PL do
    obojętnie jakiego innego kraju na świecie, idę o zakład, że nasza flota
    narodowa ma najniższy przebieg łączny :)

    Pozdrówki

  • 83. Data: 2011-09-27 20:35:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 27 Sep 2011 20:19:24 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

    > Ale rozumiesz o czym do Ciebie pisze, czy błądzisz gdzieś na pograniczu
    > filozofii?

    tak. Usiłuję Ci wytłumaczyć, że porównujesz coś co jest bez sensu.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 84. Data: 2011-09-27 20:48:25
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-09-2011 20:35, masti pisze:
    > tak. Usiłuję Ci wytłumaczyć, że porównujesz coś co jest bez sensu.

    Ale co ma Niemiec zarabiający 3500E i Polak zarabiający 3500PLN do
    najniższej krajowej??

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 85. Data: 2011-09-27 20:54:08
    Od: "aro333" <a...@g...pl>

    Znaczy - "Nie bedzie niczego"? No patrz a tak smielismy sie pare lat temu
    ze sweterkowca podlaskiego. Ot prorok był. No i miał kosa auto towarowe -
    Żuk (to tak by nadal bylo w temacie grupy)

  • 86. Data: 2011-09-27 20:56:36
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 27 Sep 2011 19:16:20 +0100, kamil napisał(a):

    > Przepraszam, ale kto coś zmieni i dlaczego akurat ten?

    Pewnosci nie ma. Za to wiemy juz na pewno, ze zaden
    peo-piso-eselde-peeselo-palikoto-pejotenowiec niczego nie zmieni.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 87. Data: 2011-09-27 20:58:31
    Temat: Re: Z?omowisko europy?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-09-2011 20:54, aro333 pisze:
    > Znaczy - "Nie bedzie niczego"? No patrz a tak smielismy sie pare lat temu
    > ze sweterkowca podlaskiego. Ot prorok by?. No i mia? kosa auto towarowe -
    > ?uk (to tak by nadal bylo w temacie grupy)

    No, ba - nie będzie niczego. Będzie Korwin :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 88. Data: 2011-09-27 20:59:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 27 Sep 2011 20:48:25 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

    > Ale co ma Niemiec zarabiający 3500E i Polak zarabiający 3500PLN do
    > najniższej krajowej??

    "> Czyli żeby kupić nowego Focusa, Niemiec musi odłożyć jakieś 16 pensji
    > natomiast Polak już 56 (przy założeniu najniższej krajowej). I jeszcze
    > kombinują jak tu nam utrudnić życie."
    to napisał niejaki DoQ. Znasz go?

  • 89. Data: 2011-09-27 21:00:44
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-09-2011 20:59, masti pisze:
    > "> Czyli żeby kupić nowego Focusa, Niemiec musi odłożyć jakieś 16 pensji
    > to napisał niejaki DoQ. Znasz go?

    I z tego ma wynikać, że najniższa krajowa jest wskaźnikiem realnej siły
    nabywczej?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 90. Data: 2011-09-27 21:04:31
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-09-27 15:37, Grejon pisze:
> [...]
    niemiec-sprzedaje-tradycyjne-zarowki-jako-grzejniki.
    html

    > Toć już dawno widziałem w LM w Arkadii 100 W żarówki z dopiskiem "tylko
    > do użytku warsztatowego".

    Tylko, że teraz taka 100 watowa żarówka kosztuje 4 zł. Wcześniej
    kosztowała 1.50 zł.