  • 71. Data: 2011-09-27 19:04:29
    Temat: Re: Złomowisko europy?
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "marcin"

    zarowek 60W. Za rok nie

    > Szukaj pod: żarówka wstrząsoodporna, lub żarówka do sygnalizacji
    > świetlnych.
    >
    > Tradycyjne żarówki "nigdy" nie znikną z obrotu, bo światło emitowane
    > przez świetlówki (tzw. żarówki energooszczędne) mruga i może powodować
    > wrażenie, że wirujące elementy maszyn są nieruchome - BHP !
    >
    > Bez problemu kupisz E27 75W, 100W :) Nie dajmy się europojebom.

    Dokładnie. Będę sobie wkręcał co mi się podoba, bo to JA płacę za prąd.
    Mam już upatrzony w Bierdonce reflektor 400W - dwa takie pozwolą mojemu
    dziecku nie męczyć oczętów podczas nauki ku chwale UE!

  • 72. Data: 2011-09-27 19:12:22
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Temat dość często poruszany na grupie, w końcu jakieś konkretne liczby:
    > http://tnij.org/nk4o

    Wszystko ładnie pięknie, ale wtedy to były kilkuletnie rdzewiejące Maluchy,
    Polonezy, Uno, Tikacze, Cinquecenta, Skody Felicie i inne takie, a teraz to
    są kilkunastoletnie konkretne samochody. Na przeglądzie 6-letniego Poloneza
    Caro z przebiegiem 50kkm serwis robił 15 rzeczy. Dużo lepiej się czuję w
    12-letnim Peugeocie niż czułem się w 6-letnim Polonezie 10 lat temu.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 73. Data: 2011-09-27 19:50:50
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    kamil pisze:

    > Temat dość często poruszany na grupie, w końcu jakieś konkretne liczby:
    >
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,10360466,Polacy_
    jezdza_autami_dwa_razy_starszymi_niz_srednia.html

    Samochód może i dwa razy starszy, ale przebieg na liczniku taki sam ;-)

    Seco

  • 74. Data: 2011-09-27 19:58:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 27 Sep 2011 16:43:32 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

    > Ale tu nie chodzi o rozprawkę pt. "filozofia przetrwania". Gdyby jeden i
    > drugi zarabiał po 3.5k swojej waluty, to i tak Polaka kosztuje ten sam
    > samochód 3.5x więcej.

    płaca minimalna jest arbitralnie wyznaczana przez polityków

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 75. Data: 2011-09-27 19:59:46
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 27 Sep 2011 11:34:02 +0100, kamil napisał(a):

    > Na jedno nowe auto rejestrowane w Polsce
    > przypada aż 2,4 używanych aut z importu -
    > wskazuje raport Samar przedstawiony
    > w zeszłym tygodniu na posiedzeniu rządowego
    > zespołu ds. motoryzacji. Zespół działa od trzech lat, ale efektów jego pracy nie
    widać.

    Trzesie mnie, jak czytam takie teksty, bo to znaczy tylko jedno - teraz
    rzad bedzie robil na sile dobrze obywatelom, utrudniajac im dostep do
    uzywanych samochodow. Oczywiscie, to wszystko dla ich dobra.

    A za 2 tygodnie stada baranow, zamiast wreszcie cos zmienic, pojda do
    wyborow poprzec Tuska, Kaczynskiego czy innego Napierniczaka.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 76. Data: 2011-09-27 20:09:44
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-09-2011 19:58, masti pisze:
    > płaca minimalna jest arbitralnie wyznaczana przez polityków

    No i?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 77. Data: 2011-09-27 20:12:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 27 Sep 2011 20:09:44 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

    > No i?

    nie ma nic wspólnego z realną siłą nabywczą

  • 78. Data: 2011-09-27 20:15:34
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/09/2011 18:04, Przemysław Czaja wrote:

> [...]
    > Mam już upatrzony w Bierdonce reflektor 400W - dwa takie pozwolą mojemu
    > dziecku nie męczyć oczętów podczas nauki ku chwale UE!

    Dwa razy 400W do nauki? Posadź go może przy biurku z lampką, zamiast na
    srodku hali fabrycznej z oświetleniem sufitowym.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 79. Data: 2011-09-27 20:16:20
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/09/2011 18:59, Maciek wrote:

> [...]
    >
    > A za 2 tygodnie stada baranow, zamiast wreszcie cos zmienic, pojda do
    > wyborow poprzec Tuska, Kaczynskiego czy innego Napierniczaka.

    Przepraszam, ale kto coś zmieni i dlaczego akurat ten?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 80. Data: 2011-09-27 20:19:24
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-09-2011 20:12, masti pisze:
    > nie ma nic wspólnego z realną siłą nabywczą

    Ale rozumiesz o czym do Ciebie pisze, czy błądzisz gdzieś na pograniczu
    filozofii?

    Pozdrawiam
    Paweł