  • 461. Data: 2011-09-28 23:17:33
    Temat: Re: Złomowisko europy?
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 28 Sep 2011 22:31:40 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl> wrote:

    >Przez 20 lat tylko raz partia prowadzenia przez JKM wprowadziła 3
    >posłów do sejmu. Jego najlepszy wynik od tamtego czasu to 2.5% -

    nieprawda.

  • 462. Data: 2011-09-28 23:20:14
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 28 Sep 2011 22:36:27 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl> wrote:

    >Ależ głosuj tak, żeby w Sejmie były partie, które na taki próg się nie
    >zgodzą. Głosując na partię, która do sejmu nie wejdzie marnujesz
    >energię.

    no tak: skoro za progiem są wszystkie partie Bandy Czworga, to
    jednocześnie:
    - mam nie głosować na nie
    - mam nie głosować na inne partie, bo nie prawdopodobnie nie osiągną
    progu

    To gdzie moje czynne prawo wyborcze?! :-)

    Tak właśnie uważam.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 463. Data: 2011-09-28 23:21:14
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > tak, spalinami aut z zabójczymi silnikami spełniającymi "tylko" normę
    > Euro I. Gdyby wszystkie auta spełniały normę Euro V, to żaden piecyk
    > nawet nie śmiałby zadymić czymś innym niż świeże powietrze.

    I pewnie nie słyszałeś nigdy o czujnikach tlenku węgla np. w garażach?
    Jesteś coraz bardziej zabawny.

    > Podałem konkretne liczby: w powietrzu jest 0,000008% CO,
    > promieniowanie UV go szybko zmienia w CO2, szkodliwe jest stężenie 20
    > _tysięcy_ razy większe.
    > Ale Ty oczywiście wiesz lepiej, ale - z jakichś tajemniczych powodów -
    > wiedzę tę starannie ukrywasz.

    Wiedza na poziomie szkoły podstawowej to dla ciebie jakieś tajemne czary
    mary?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 464. Data: 2011-09-28 23:23:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jarek,

> [...]
    > nawet nie śmiałby zadymić czymś innym niż świeże powietrze.
    > Podałem konkretne liczby: w powietrzu jest 0,000008% CO,

    Statystycznie. A statystycznie to jak wyprowadzasz psa, to masz trzy
    nogi. I pies też trzy.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 465. Data: 2011-09-28 23:24:41
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 28 Sep 2011 23:21:14 +0200, DoQ <p...@g...com> wrote:

    >I pewnie nie słyszałeś nigdy o czujnikach tlenku węgla np. w garażach?
    >Jesteś coraz bardziej zabawny.

    A dymienie w garażach zagraża całemu światu czy tylko mieszkańcom tego
    domu?
    I czy auto z silnikiem z 2011 roku nie zabije gospodarza, jeśli zechce
    pozostać w zamkniętym garażu z uruchomionym silnikiem auta?

    >Wiedza na poziomie szkoły podstawowej to dla ciebie jakieś tajemne czary
    >mary?

    Nie. Czary mary to dla mnie Twój upór by nie uzasadniać swoich tez.
    OK, nie będę nalegał, mogę z tym żyć.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 466. Data: 2011-09-28 23:25:50
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 28 Sep 2011 23:20:14 +0200, Jarek Andrzejewski

    >- mam nie głosować na inne partie, bo nie prawdopodobnie nie osiągną
    >progu

    errata: "mam nie głosować na inne partie, bo prawdopodobnie nie
    osiągną progu"

  • 467. Data: 2011-09-28 23:26:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jarek,

    [...]

    > Manipulujesz.

    Zaokrąglam.

    > Niecałe 17 razy (licz wynik pierwszej tury, bo w drugiej cześć to nie
    > były głosy "za" BK,a przeciw "JK").
    > Ale zgadzam się: z wynikiem dużo gorszym od zwycięzcy.
    > Nieprawda.
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Unia_Polityki_Realnej#D
    zia.C5.82alno.C5.9B.C4.87_w_latach_1993.E2.80.932009
    > W 1993 było 3,2%.

    Ale to było 18 lat temu!

    > nie.

    Dlaczego? Skoro twierdzisz, że nie zmarnujesz głosu, to postaw na to
    pieniądze.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 468. Data: 2011-09-28 23:32:30
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > A dymienie w garażach zagraża całemu światu czy tylko mieszkańcom tego
    > domu?

    A wdychanie tlenku węgla z kilkudziesięciu samochodów, które stoją obok
    w korku jest wg. ciebie zdrowe?

    > I czy auto z silnikiem z 2011 roku nie zabije gospodarza, jeśli zechce
    > pozostać w zamkniętym garażu z uruchomionym silnikiem auta?

    Musiałby ponad 6 na raz uruchomić, żeby dorównać 15letniemu dieslowi.
    Zakładając, że te 15letnie są w stanie fabrycznym.

    Tylko nie wdychaj za dużo spalin.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 469. Data: 2011-09-28 23:46:30
    Od: z <z...@g...pl>

    kamil pisze:

    Skoro siedzisz w necie to tym bardziej dziwne takie braki. Nie wiem
    szkoła nie podołała ...
    Przecież to jest upośledzenie. Na prawdę lepiej nie odwiedzaj urny.

  • 470. Data: 2011-09-28 23:49:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-28, DoQ <p...@g...com> wrote:
> [...]
    ki-blog/134-kuchenk-gazowe-trujp.html

    > ???

    Czego nie rozumiesz? Czytac nie umiesz?

    Chociazby to:
    "W porównaniu z masą tlenku węgla powstającą w procesach naturalnych,
    emisja spowodowana działalnością człowieka jest raczej niewielka."

    Wiec, co daje zmniejszenie emisji CO wymogiem EuroX?

    --
    Artur