  • 351. Data: 2011-09-28 16:39:50
    Temat: Re: Złomowisko europy?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > zaciekawiłeś mnie: w jaki sposób jakaś Twoja dyskusja w prywatnym
    > gronie, bez mojego udziału dowiodła, że nie mam racji?

    ROTFL - to była dyskusja publiczna z Twoim aktywnym udziałem.

  • 352. Data: 2011-09-28 16:40:05
    Temat: Re: Z?omowisko europy?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello CeSaR,

    > No dobra - głosuj na Palikota. Jak to mawiał Pietrzak - lepiej nie będzie
    > ale na pewno bedzie weselej :-)

    Ja się boję, żeby nie było dużo gorzej. W "lepiej" przestałem wierzyć
    dawno temu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 353. Data: 2011-09-28 16:41:45
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "DoQ"

    > Proszę Cię, nie kompromituj się...

    Zapoznasz się z treścią zawartą w linku poniżej?

    http://www.ekoenergia.polska-droga.pl/trujace-kuchen
    ki-blog/134-kuchenk-gazowe-trujp.html

  • 354. Data: 2011-09-28 16:43:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    sji_spalin
    > Poprawka dla diesli - blisko 6,5x mniej.

    Zobacz jednoślady...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 355. Data: 2011-09-28 16:45:10
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-09-28 13:47, kamil pisze:

    > Ciekawa teoria. W takim razie skoro jogurt Danona kosztuje 3zł w
    > Biedronce i 6zł w delikatesach, to ten z delikatesów został
    > wyprodukowany przy nakładzie dwukrotnie większej energii.

    Kamil, im dłużej Cię czytam, tym bardziej zniechęcasz mnie do ekologii.
    Tak trzymaj brachu. Robisz dobrą robotę eurosceptykom.

  • 356. Data: 2011-09-28 16:45:38
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 15:01, Jarek Andrzejewski wrote:

    > ooo, zaczynasz powoli łapać istotę rzeczy.
    > Ja nie chcę, żebyś płacił za edukację moich dzieci. Nie chcę też,
    > żebys płacił mi za leczenie, gdy będę bez pracy i gdy mi bieda zajrzy
    > w oczy.

    Będziesz więc sam uczył dzieci i wyprodukujesz kolejne pokolenie
    twierdzące, że spadek zgonów o połowę to niewiele?

    Czy może sam zoperujesz im złamaną nogę?

    > Ja chcę, żebyś nie narzucał mi czegoś, czego nie chcę, jeśli to nie
    > narusza Twojego prawa do życia ani do własności. I nie chcę mieć
    > obowiązku wymiany pojazdu, jeśli Ty uznasz, że "tak jest lepiej".

    A czy ja chcę coś wymieniać?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 357. Data: 2011-09-28 16:45:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jarek,

    > /.../
    > przyznam się, że nie wiem: w czym tlenek węgla jest szkodliwy dla
    > środowiska?

    Ludzie wchodzą w skład środowiska. A stężenie tlenku węgla w
    zakorkowanych miastach przekraczało bezpieczne granice.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 358. Data: 2011-09-28 16:46:00
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Zapoznasz się z treścią zawartą w linku poniżej?
    > http://www.ekoenergia.polska-droga.pl/trujace-kuchen
    ki-blog/134-kuchenk-gazowe-trujp.html

    ???

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 359. Data: 2011-09-28 16:46:54
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Zobacz jednoślady...

    Też wesoło, choć jednośladów zdecydowanie mniej jeździ...

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 360. Data: 2011-09-28 16:48:21
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 15:20, Jarek Andrzejewski wrote:

    > podaj konkretne liczby.

    > i tu także.
    > Poza tym oczywiście się mylisz: zanieczyszczenia pochodzące z
    > użytkownych samochodów (np. zużyte smary i części) można kontrolować,
    > składować i utulizować.

    A na rurę wydechową założyć balonik?

    --
    Pozdrawiam,