  • 321. Data: 2011-09-28 15:58:58
    Temat: Re: Z?omowisko europy?
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    >> Wyjdzie na to ze do sztabu naleze :-)
    >
    > Osz.. Ty agitatorku.. ;))

    No dobra - głosuj na Palikota. Jak to mawiał Pietrzak - lepiej nie będzie
    ale na pewno bedzie weselej :-)

  • 322. Data: 2011-09-28 15:59:24
    Temat: Re: Złomowisko europy?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-28, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Wręcz przeciwnie, po roku studiowania za granicą stwierdziłem, że
    > jeszcze długo nie będzie po co wracać.
    >
    > Dlatego mam pojęcie o czym piszę i poznałem świat trochę dokładniej, niż
    > podczas dwudniowych wakacji, w przeciwieństwie do Andrzejów kręcących
    > się za własnym ogonem dookoła podwórka.

    Rozumiem, ze tylko Ty byles za granica? Myslisz ze to jak jest w
    Skandynawi czy na Zachodzie to jest kwestia zakazow? Jezeli tak to
    jestes w mylnym bledzie...

    --
    Artur

  • 323. Data: 2011-09-28 15:59:36
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 14:56, AZ wrote:

    > Moze to "wiekszosci" bylo niepotrzebne w tym co napisalem, anyway chce
    > miec wybor zarowek tradycyjnych i swietlowek na jednym regale, chce
    > jezdzic samochodem ktory kupilem 10 lat temu i nie potrzebuje innego.
    > Zamordyzm UE mi to ogranicza.
    >
    > Inne eko-idiotyzmy:
    > - czemu nie moge zmienic sam oleju w swoim samochodzie/motocyklu i
    > normalnie oddac zuzytego do odpowiedniego punktu tylko musze szukac
    > znajomych ze zlewnia u ktorych moge to zostawic? No albo moge pojechac
    > do ASO i zaplacic odpowiednio za ta usluge.

    Ja mogę, mam w mieście 5 czy 6 takich punktów, z tego co wiem w
    większości krajów UE nie ma z tym problemu. Gdzie tu wina Unii?

    > - czemu nie moge po wyrejestrowaniu zrobic z WLASNYM pojazdem co chce?
    > nie moge go sprzedac na czesci, chociaz pan Henio ze stacji demontazu
    > wlasnie to zrobi.

    Nie możesz wymontować części, a co zostało oddać na złomowisko? Ja mogę,
    znów obwinisz UE za chorą sytuację w tylko jednym kraju?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 324. Data: 2011-09-28 16:00:18
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 14:58, Jarek Andrzejewski wrote:

    > pod rządami osób o poglądach wolnorynkowych nie tylko będziesz mógł
    > uczynić to pierwsze, ale i nie będziesz musiał czynić tego drugiego.
    > Teraz musisz, bo przecież NFZ jest obowiązkowy.

    Polecam film "Sicko".

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 325. Data: 2011-09-28 16:01:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-28, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Widzisz misiu kolorowy, ja poza polską już 7 rok jestem. A ty ile czasu
    > spędziłeś w innych kulturach, poznając ludzi patrzących na świat z
    > perspektywy dziesięcioleci całkowicie odmiennego wychowania?

    Cycat:
    ---
    Wręcz przeciwnie, po roku studiowania za granicą stwierdziłem, że
    jeszcze długo nie będzie po co wracać.
    ---

    Bez komentarza. No i moglbys dziecinnie przestac sie afiszowac brakiem
    szacunku dla wlasnego kraju.

    Z mojej strony EOT.
    --
    Artur

  • 326. Data: 2011-09-28 16:01:29
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 28 Sep 2011 14:43:03 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:

    >A ty od moich, dlaczego mam płacić za edukację twoich dzieci?

    ooo, zaczynasz powoli łapać istotę rzeczy.
    Ja nie chcę, żebyś płacił za edukację moich dzieci. Nie chcę też,
    żebys płacił mi za leczenie, gdy będę bez pracy i gdy mi bieda zajrzy
    w oczy.
    Ja chcę, żebyś nie narzucał mi czegoś, czego nie chcę, jeśli to nie
    narusza Twojego prawa do życia ani do własności. I nie chcę mieć
    obowiązku wymiany pojazdu, jeśli Ty uznasz, że "tak jest lepiej".
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 327. Data: 2011-09-28 16:02:22
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "kamil"

    > Ja ignoruję? Zapytam jeszcze raz:

    Zdaje się, że nawet PLONKA nie umiesz dać porządnego :)

    Mimo róznicy zdań pozdrówki. Z mojej strony EOT bo i tak nie przekonamy
    się do swoich racji.

  • 328. Data: 2011-09-28 16:04:21
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-28, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Obal więc to konkretnymi danymi, a nie "problem z tym", "problem z
    > tamtym". Nie potrafisz?

    Co tu obalac? Zwykla zarowka, brzdek, oddzielasz szklo od zelastwa i ot
    cala utylizacja. Swietlowka - rtec, elektronika, trzeba to zbierac,
    wywozic w miejsca gdzie mozna to bezpiecznie utylizowac. DPF? Cena.

    --
    Artur

  • 329. Data: 2011-09-28 16:04:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 28 Sep 2011 14:52:29 +0100 osobnik zwany kamil
    wystukał:

    > Widzisz misiu kolorowy, ja poza polską już 7 rok jestem. A ty ile czasu
    > spędziłeś w innych kulturach, poznając ludzi patrzących na świat z
    > perspektywy dziesięcioleci całkowicie odmiennego wychowania?

    wystarczająco dużo i to w kilku różnych. Pomijając, że pracuje w bardzo
    wielokuturowym środowisku od kilkudziesięciu lat. Ale wiem, że
    przejrzałeś mnie na wylot po 3 postach. Szacun.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 330. Data: 2011-09-28 16:06:12
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-28, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Czy potrafisz podać jedne wyniki badań pokazujące dokładnie o ile nowy
    > samochód bardziej szkodzi środowisku na przestrzeni powiedzmy 5 lat?

    Czy potrafisz podac wyniki pokazujace dokladnie ile szkodzi 15 letni
    samochod z Euro I od nowego z Euro V?

    --
    Artur