  • 311. Data: 2011-09-28 15:53:44
    Temat: Re: Z?omowisko europy?
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Nadzieja ... ;)

    Warto mieć.

    > Czy to, iż zlewam Korwina i mu nie wierzę jest równoznaczne z tym, że
    > wierzę komuś innemu?

    Wiec moze jednak warto isc i dla sportu chocby zaglosowac na Korwina?
    Wyjdzie na to ze do sztabu naleze :-)

  • 312. Data: 2011-09-28 15:54:10
    Temat: Re: Złomowisko europy?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.09.2011 15:43, kamil pisze:

    > A ty od moich, dlaczego mam płacić za edukację twoich dzieci?

    Dlatego, że ja płacę za edukację twoich.

  • 313. Data: 2011-09-28 15:54:27
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 14:52, Jarek Andrzejewski wrote:

> [...]
    > tak nie sądzisz, to nie możesz tego pomijać w momencie, gdy
    > twierdzisz, że obowiązkowa wymiana samochodu po określonym urzędowo
    > czasie jest lepsza dla środowiska niż pozostawienie decyzji o wymianie
    > właścicielom starych aut.
    >
    > To, że nie wiesz (nikt nie podał) kosztów (w sensie np.
    > zanieczyszczeń) nie oznacza, że są zerowe i takie nalezy przyjąć do
    > porównania.
    > To tak a propos dyskusji i logiki.
    > Broń Boże nie sądzę, że nie masz racji, a jedynie to, że Ty także nie
    > dowiodłeś, że urzędowy nakaz wymiany jest korzystny - podobnie, jak

    1. Zanieczyszczenia przy prodkucji nowego samochodu można znacznie
    ograniczać (choćby energia z "zielonych" źródeł czy atomowa)

    2. Zanieczyszczenia podczas produkcji można kontrolować, składować i
    utylizować, w przeciwieństwie do samochodów w mieście.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 314. Data: 2011-09-28 15:54:47
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 28 Sep 2011 14:30:39 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:

    >Ty masz poważne problemy z liczeniem na poziomie drugiej klasy
    >podstawówki, a co dopiero zrozumieniem jak działa skomplikowany
    >mechanizm nowoczesnego społeczeństwa.

    Tak. Ale na szczęście NFZ i zioła mi pomogą na jedno i na drugie :-)
    A jak i to nie pomoże, do KE dyrektywą wymusi.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 315. Data: 2011-09-28 15:55:16
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 14:54, Andrzej Lawa wrote:

    > Dlatego, że ja płacę za edukację twoich.

    A za dopłatę do mojego samochodu już nie chcesz? Kto dał Ci prawo
    decydowania na co się zgodzisz?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 316. Data: 2011-09-28 15:55:22
    Temat: Re: Z3omowisko europy?
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Tobie się chyba polityka z piłką nożną pomyliła. ;-)

    Chyba nie. Ale znam jednego ktory chyba roznicy nie dostrzega :-)
    Zeby nie było: znam ale nie osobiście :-)

  • 317. Data: 2011-09-28 15:55:45
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-09-2011 15:53, CeSaR pisze:

    > Wiec moze jednak warto isc i dla sportu chocby zaglosowac na Korwina?
    > Wyjdzie na to ze do sztabu naleze :-)

    Osz.. Ty agitatorku.. ;))

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 318. Data: 2011-09-28 15:56:25
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-28, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Chyba nie zrozumiałeś - gdzie u większości te instynkty? Dlaczego mocno
    > ograniczona szara masa ma mieć akurat w tym rację, skoro w praktycznie
    > każdej innej dziedzinie życia jej nie wychodzi?

    Moze to "wiekszosci" bylo niepotrzebne w tym co napisalem, anyway chce
    miec wybor zarowek tradycyjnych i swietlowek na jednym regale, chce
    jezdzic samochodem ktory kupilem 10 lat temu i nie potrzebuje innego.
    Zamordyzm UE mi to ogranicza.

    Inne eko-idiotyzmy:
    - czemu nie moge zmienic sam oleju w swoim samochodzie/motocyklu i
    normalnie oddac zuzytego do odpowiedniego punktu tylko musze szukac
    znajomych ze zlewnia u ktorych moge to zostawic? No albo moge pojechac
    do ASO i zaplacic odpowiednio za ta usluge.
    - czemu nie moge po wyrejestrowaniu zrobic z WLASNYM pojazdem co chce?
    nie moge go sprzedac na czesci, chociaz pan Henio ze stacji demontazu
    wlasnie to zrobi.

    --
    Artur

  • 319. Data: 2011-09-28 15:56:48
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 14:52, Andrzej Lawa wrote:

    > Ceny są dość dobrym wyznacznikiem kosztów.

    Bzdura, ceny są wyznacznikiem tego, ile klient jest w stanie za towar
    zapłacić.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 320. Data: 2011-09-28 15:58:46
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 28 Sep 2011 14:32:09 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:

    >Osobiście wolę zafundować nowy samochód ciężko pracującej rodzinie, niż

    a czy ktoś Ci teraz broni to zrobić? Czy potrzebujesz do tego
    dyrektywy UE?
    A zafunduj i się pochwal, sam pierwszy Ci pogratuluję.

    >palącemu na własne życzenie po dwie paczki dziennie żulowi na zasiłkach.

    pod rządami osób o poglądach wolnorynkowych nie tylko będziesz mógł
    uczynić to pierwsze, ale i nie będziesz musiał czynić tego drugiego.
    Teraz musisz, bo przecież NFZ jest obowiązkowy.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski