  • Data: 2011-09-29 16:30:44
    Temat: Re: Złomowisko europy?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:55v887lj4tb0tvp6ckmosqp4k3gpg2gfu1@4ax.com...

    > A dlaczego?

    Ale co dlaczego?
    Dlaczego więcej?
    Ryzyko wzrasta łącznie ze zmniejszaniem się ilości ubezpieczonych, więc ceny
    tez wtedy powinny wzrosnąć.

    Ubezpieczenie powszechne jest tańsze po prostu.

    > Czy Twoja wiara jest teraz większa?

    Ale w co?
    Że wolę zapłacić 500 zał a nie 1000?
    Nie, jest cały czas taka sama i nic jej nie zmieni.

    AC też płacę zazwyczaj, strata któregoś samochodu byłaby bolesna, więc
    staram się do tego nie dopuścić.

    > ależ szkoda na to miejsca w konstytucji.
    > Wystarczy tego nie gwarantować ustawami lub decyzjami urzędników.

    No tak, ale po wpisaniu do konstytucji (p)osły tak łatwo nie mogłyby takich
    decyzji czy ustaw klepnąć.