  • Data: 2011-09-28 21:57:25
    Temat: Re: Złomowisko europy?
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 28 Sep 2011 15:45:38 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:

    >Będziesz więc sam uczył dzieci i wyprodukujesz kolejne pokolenie
    >twierdzące, że spadek zgonów o połowę to niewiele?
    >Czy może sam zoperujesz im złamaną nogę?

    robisz typowy błąd ludzi zindoktrynowanych socjalistyczną propagandą:
    nie dopuszczasz myśli, że ktoś może chcieć dobrowolnie kupić usługi
    innych ludzi, a jednocześnie znajdą się inni ludzie chcący dobrowolnie
    swoje usługi zaoferować. Wydajesz się sądzić, że jeśli nie będzie np.
    pośrednictwa NFZ i kuratoriów oświaty, to ludzie nie będą w stanie
    umówić się z lekarzem co do opieki, ze szkołą na naukę swoich dzieci
    itp. itd.

    >A czy ja chcę coś wymieniać?

    Dla jasności, użycie w tej dyskusji formy rozmowy jest dla pewnego
    ustalenia punktów widzenia. Tak samo byłoby mi niemiłe, gdyby nakaz
    pochodził od Ciebie, Donalda Tuska, Józefa Barroso albo nawet Janusza
    Korwina-Mikke.
    Jeśli łatwiej Ci będzie dyskutować ze mną, to mogę ująć to tak:

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski