    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Złomowisko europy?
    Date: Wed, 28 Sep 2011 20:36:46 +0200
    <j5sblb$vag$1@mx1.internetia.pl> <j5sgrp$5lc$1@inews.gazeta.pl>
    <j5shrc$9u7$2@inews.gazeta.pl> <j5si8h$o2h$10@node2.news.atman.pl>
    <j5siu3$dg2$1@inews.gazeta.pl> <j5sj3q$o2h$11@node2.news.atman.pl>
    <j5sjdm$dg2$3@inews.gazeta.pl>
    <l...@4...com>
    <j5uotv$a2r$2@inews.gazeta.pl> <j5uqje$fvc$1@inews.gazeta.pl>
    <j5urgj$j15$1@inews.gazeta.pl> <j5uv8t$ccj$1@mx1.internetia.pl>
    <j5v1h9$9vs$1@inews.gazeta.pl> <j5vbti$q5q$1@news.onet.pl>
    <j5vccq$e77$6@inews.gazeta.pl> <j5vcm3$sqg$10@inews.gazeta.pl>
    <j5vcog$e77$11@inews.gazeta.pl> <j5vd1e$sqg$12@inews.gazeta.pl>
    <j5vd9b$hbe$5@inews.gazeta.pl> <j5vdb9$sqg$15@inews.gazeta.pl>
    <j5vde1$hbe$7@inews.gazeta.pl> <j5vdk8$sqg$17@inews.gazeta.pl>

    W dniu 2011-09-28 17:14, masti pisze:
    > Dnia pięknego Wed, 28 Sep 2011 16:10:57 +0100 osobnik zwany kamil
    > wystukał:
    (...)

    > tak, tak. Obecnej socjalistycznej europie jescze daleko do socjalizmu
    > rodem z PRL. Ale tacy jak Ty starają się do tego ideału dociągnąć.

    Wyjawisz mi, o jaki ideał Ci chodzi? Nasz socjalizm to był nasz
    socjalizm - specyficzny i tak naprawdę na ówczesne czasy dobry,
    ponieważ alternatywy były tylko gorsze. Tak, miałem okazję w nim żyć,
    pracować też. Wiele osób (nie tylko tutaj) z automatu neguje wszystko
    co się im kojarzy z socjalizmem, choćby było dobre i oparte na
    standardach światowych (w tym kapitalistycznych, rynkowych itd.).
    Gdyby tak nie było, to Polska by wyglądała zdecydowanie lepiej w te 22
    lata po zmianie systemu. Efekt jest jednak taki, że nadal mamy
    pozostałości socjalizmu i najgorsze ceny dzikiego kapitalizmu.
    Co gorsza, podążamy obecnie ścieżką edukacyjną taką bardziej
    anglosaską, co bardzo źle prognozuje na przyszłość.