-
Date: Wed, 28 Sep 2011 20:22:13 +0200
From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; pl-PL; rv:1.9.2.22) Gecko/20110907
SUSE/3.1.14 Thunderbird/3.1.14
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Złomowisko europy?
References: <j5s8qq$8jf$2@inews.gazeta.pl> <j5sas5$sas$1@news.onet.pl>
<j5sblb$vag$1@mx1.internetia.pl> <j5sgrp$5lc$1@inews.gazeta.pl>
<j5shrc$9u7$2@inews.gazeta.pl> <j5si8h$o2h$10@node2.news.atman.pl>
<j5siu3$dg2$1@inews.gazeta.pl> <j5sj3q$o2h$11@node2.news.atman.pl>
<j5sjdm$dg2$3@inews.gazeta.pl>
<l...@4...com>
<j5uotv$a2r$2@inews.gazeta.pl> <j5uqje$fvc$1@inews.gazeta.pl>
<j5urgj$j15$1@inews.gazeta.pl> <j5usln$mrn$1@inews.gazeta.pl>
<j5usql$mbr$3@inews.gazeta.pl> <j5usuv$mrn$2@inews.gazeta.pl>
<j5utcp$uq7$1@mx1.internetia.pl> <j5utkg$pkt$2@inews.gazeta.pl>
<j5v46s$cd0$27@node2.news.atman.pl> <j5v4pb$k7q$3@inews.gazeta.pl>
<j5v54e$cd0$28@node2.news.atman.pl> <j5v5j8$o17$1@inews.gazeta.pl>
<j5v7sp$1re$1@inews.gazeta.pl> <j5v83t$cp$6@inews.gazeta.pl>
<j5v8rq$4s4$1@inews.gazeta.pl> <j5v930$cp$16@inews.gazeta.pl>
In-Reply-To: <j5v930$cp$16@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
NNTP-Posting-Host: 91.206.96.25
Message-ID: <4e836608$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1317234184 91.206.96.25 (28 Sep 2011 20:23:04 +0200)
Organization: home.pl news server
Lines: 20
X-Authenticated-User: a...@p...pl
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home
.net.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2402327
[ ukryj nagłówki ]W dniu 28.09.2011 15:56, kamil pisze:
> On 28/09/2011 14:52, Andrzej Lawa wrote:
>
>
>> Ceny są dość dobrym wyznacznikiem kosztów.
>
> Bzdura, ceny są wyznacznikiem tego, ile klient jest w stanie za towar
> zapłacić.
To przy monopolu.
W przypadku samochodów jest nadprodukcja, więc są pod sporą presją na
obniżanie marż.
Więcej sztucznych narzutów jest przy paliwie, ale to by tylko pogorszyło
wygląd twojej idiotycznej teorii o "ekologiczności" kasowania samochodu
co 5 lat.
I zwracam uwagę, że liczę nie ewentualne różnice w zużyciu paliwa (które
będą dążyć do zera) a całkowite zużycie paliwa.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.09.11 20:24 Andrzej Lawa
- 28.09.11 20:36 Artur Maśląg
- 28.09.11 20:36 Andrzej Lawa
- 28.09.11 20:43 Artur Maśląg
- 28.09.11 20:50 Artur Maśląg
- 28.09.11 20:52 Andrzej Lawa
- 28.09.11 20:54 Andrzej Lawa
- 28.09.11 20:57 Artur Maśląg
- 28.09.11 21:01 Artur Maśląg
- 28.09.11 21:26 Jarek Andrzejewski
- 28.09.11 21:30 Jarek Andrzejewski
- 28.09.11 21:31 Jarek Andrzejewski
- 28.09.11 21:39 DoQ
- 28.09.11 21:43 Pawel \"O'Pajak\
- 28.09.11 21:47 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
Najnowsze wątki
- 2024-11-04 GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- 2024-11-04 Katowice => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-04 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Engineer <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Inżynier <=
- 2024-11-04 Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- 2024-11-04 Wrocław => SAP Project System/EPPM Consultant <=
- 2024-11-04 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-04 Kraków => Software .Net Developer <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-11-04 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => E-COMMERCE specialist <=