eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZłodziej prądu › Re: Złodziej prądu
  • X-Received: by 10.140.100.232 with SMTP id s95mr384545qge.6.1451920567788; Mon, 04
    Jan 2016 07:16:07 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.140.100.232 with SMTP id s95mr384545qge.6.1451920567788; Mon, 04
    Jan 2016 07:16:07 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
    rldhosting.com!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!94no2991478qgt.
    1!news-out.google.com!79ni262qgg.1!nntp.google.com!94no2991473qgt.1!postnews.go
    ogle.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 4 Jan 2016 07:16:07 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <n6e0hc$fh3$1@node2.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.126.87.136;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 164.126.87.136
    References: <56879e1a$0$22842$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6886e$juh$1@node2.news.atman.pl>
    <5687aef0$0$22830$65785112@news.neostrada.pl>
    <5687b14a$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
    <5687ba57$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
    <n68eb4$ps1$1@node2.news.atman.pl>
    <5687c161$0$699$65785112@news.neostrada.pl>
    <n68hb1$h2e$1@node1.news.atman.pl>
    <5687cb9f$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <4...@g...com>
    <n6d9k2$oeg$1@node2.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <n6e0hc$fh3$1@node2.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <2...@g...com>
    Subject: Re: Złodziej prądu
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Mon, 04 Jan 2016 15:16:07 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 5
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2574886
    [ ukryj nagłówki ]

    Nie da sie mocno uderzyc w bardzo rozladowany akumulator duzym pradem bo ma
    akumulator duza rezystancje wewnetrzna. Maleje ona w trakcie ladowania. Tak przy
    okazji. Po kazdym normalnym rozruchu akumulator dostaje tyle amperow ile moze dac
    alternator. Tak od 40A wzwyz. I jakos mu to nie szkodzi. Najpierw 100A przez sekunde
    na rozruch a potem 50A przez piec sekund na uzupelnienie ladunku. Marna ta Twoja
    teoria.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: