-
X-Received: by 10.140.100.232 with SMTP id s95mr384545qge.6.1451920567788; Mon, 04
Jan 2016 07:16:07 -0800 (PST)
X-Received: by 10.140.100.232 with SMTP id s95mr384545qge.6.1451920567788; Mon, 04
Jan 2016 07:16:07 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
rldhosting.com!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!94no2991478qgt.
1!news-out.google.com!79ni262qgg.1!nntp.google.com!94no2991473qgt.1!postnews.go
ogle.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Mon, 4 Jan 2016 07:16:07 -0800 (PST)
In-Reply-To: <n6e0hc$fh3$1@node2.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.126.87.136;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 164.126.87.136
References: <56879e1a$0$22842$65785112@news.neostrada.pl>
<n6886e$juh$1@node2.news.atman.pl>
<5687aef0$0$22830$65785112@news.neostrada.pl>
<5687b14a$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
<5687ba57$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
<n68eb4$ps1$1@node2.news.atman.pl>
<5687c161$0$699$65785112@news.neostrada.pl>
<n68hb1$h2e$1@node1.news.atman.pl>
<5687cb9f$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@g...com>
<4...@g...com>
<n6d9k2$oeg$1@node2.news.atman.pl>
<5...@g...com>
<n6e0hc$fh3$1@node2.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <2...@g...com>
Subject: Re: Złodziej prądu
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Mon, 04 Jan 2016 15:16:07 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 5
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2574886
[ ukryj nagłówki ]Nie da sie mocno uderzyc w bardzo rozladowany akumulator duzym pradem bo ma
akumulator duza rezystancje wewnetrzna. Maleje ona w trakcie ladowania. Tak przy
okazji. Po kazdym normalnym rozruchu akumulator dostaje tyle amperow ile moze dac
alternator. Tak od 40A wzwyz. I jakos mu to nie szkodzi. Najpierw 100A przez sekunde
na rozruch a potem 50A przez piec sekund na uzupelnienie ladunku. Marna ta Twoja
teoria.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.01.16 22:01 Czesław Wiśniak
- 04.01.16 22:34 Zenek Kapelinder
- 16.01.16 21:56 janusz_k
- 19.01.16 10:54 miumiu
- 02.02.16 22:42 g...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-29 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2025-01-29 Białystok => UX Designer <=
- 2025-01-29 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-29 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-01-29 Zdalny podpis
- 2025-01-29 Nazbyt "muzyczne" słuchawki
- 2025-01-29 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-29 Prawo jak je [nie]rząd rozumie.
- 2025-01-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-29 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-29 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-28 Ściąganie hasła frezem
- 2025-01-28 Rok 1973
- 2025-01-28 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2025-01-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=