eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZłodziej prąduRe: Złodziej prądu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
    rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!feeder.erje.net!1.eu.feeder.erje.net!weret
    is.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118.62.MISMATC
    H!peer02.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neo
    strada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Złodziej prądu
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <56879e1a$0$22842$65785112@news.neostrada.pl>
    From: twistedme <t...@o...pl>
    Date: Sun, 3 Jan 2016 10:14:43 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.5.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <56879e1a$0$22842$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 44
    Message-ID: <5688e681$0$640$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 213-92-229-127.serv-net.pl
    X-Trace: 1451812481 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 640 213.92.229.127:51072
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3131
    X-Received-Body-CRC: 2272803407
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2574830
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-01-02 o 10:53, twistedme pisze:
    > Witam w Nowym Roku.
    >
    > Od początku... Jak kupowałem auto (zimą) bez problemu odpalał na mrozie
    > za każdym razem jak tam byłem, ale zapalała się kontrolka akumulatora po
    > jakimś czasie. Powiedziałem, żeby to naprawili przed zakupem i gość
    > ponoć był u elektryka, oglądał alternator i było wszystko ok, coś tam
    > przeczyścił. Faktycznie do teraz nie było najmniejszego problemu, zawsze
    > odpalał na dotyk nawet po tygodniu stania, żadnych błędów czy kontrolek.
    > Jakiś czas temu wymieniali mi w warsztacie przekładnie i stwierdzili, że
    > aku padł i nie mogli odpalić po jednodniowym postoju. Akumulator już nie
    > dał się naładować. Kupiłem nowy jakiś tam bosch i było wszystko w porządku.
    >
    > Od powiedzmy mniej więcej 2 tygodni zwróciłem uwagę, że muszę kręcić
    > rozrusznikiem z 0,5 sek. dłużej niż zwykle. Raz z tydzień temu, na ok 2
    > sek. po ok 2 min od odpalenia auta świeciła mi kontrolka aku. A wczoraj
    > po jednym dniu stania w garażu (8 stopni ciepła) nie odpalił. Napięcie
    > na aku było 11,2V. Ładowałem go ok 4h, odpalił na dotyk i dzisiaj rano
    > znowu długo kręcił, ale odpalił, zmierzyłem napięcie 11,8.
    >
    > Teraz co zrobiłem:
    >
    > - odpaliłem auto i zmierzyłem napięcie na klemach 14,2V
    > - na wyłączonym odpiąłem klemę i próbowałem zmierzyć czy pobierany jest
    > prąd, ale nie wiem co mam ustawić. Proszę się nie śmiać, jeżeli chodzi o
    > prąd to jestem noga :) jest tam A~ i A z kreską i kropkami pod spodem :)
    > W każdym razie u mnie wskazuje na KAŻDYM ustawieniu 0
    >
    > Pytania:
    > - co to może być?
    > - jak dokładnie zamierzyć pobierany prąd na postoju - prośba o
    > łopatologiczne wytłumaczenie, co ustawić i gdzie co przytknąć :)
    > - jak w 100% potwierdzić/wykluczyć winę akumulatora? Odłączyć go na noc
    > i zmierzyć napięcie?
    >
    > Z góry dzięki.

    Dzisiaj po nocy oczywiście napięcie aku w normie, odpalił bez
    problemu... Uwielbiam takie awarie, teraz nie będę pewny dnia ani
    godziny, kiedy mi znowu nie odpali... super.

    Ale jeszcze raz dzięki za pomoc! Jak widać pogłoski o śmierci usenet'u
    są mocno przesadzone :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: