  • 11. Data: 2010-08-24 19:07:43
    Temat: Re: Zlecenie
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-08-24 21:01 Jerzy Pastusiak napisał(a):

    > oj , chyba doskonale sie orientuje , zobacz do zrodel:
    > http://fodelin.pl/index.php

    :-o Prezes student SGH, wiceprezes doktor agronomii

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 12. Data: 2010-08-24 19:09:45
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-08-24 20:53, konieczko pisze:

    > U mniej najmniejsze przedszkole w miescie dostalo 3.5 miliona zl
    > dofinansowania.
    >
    > http://www.tuptup.com.pl/kontakt.html
    >
    > Co ciekawe nie jest darmowe.

    Bo ma menadżera który chce i wie jak załatwiać fundusze a nie urzędnika
    państwowego.

    MD

  • 13. Data: 2010-08-24 19:11:39
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-08-24 21:07, Adam Dybkowski pisze:

    > :-o Prezes student SGH, wiceprezes doktor agronomii

    I zamierzają zarabiać produkując patenty. Ameryka.

    MD

  • 14. Data: 2010-08-24 19:21:01
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    > wiem , ze znasz chinski , a ostatnio sie uczyszles tajlandzkiego , masz
    > wielkie doswiadczenie elektroniczne , wiec praca w sam raz dla ciebie

    > taa , ja to bym dodal jeszcze 1 albo 2 przed 3
    >
    > ale na otwartej przestrzeni wiejskiej ...
    >
    > ja marnego AP odbieralem przyzwoity sygnal z 9 km , ty to chyba masz
    > z 30 km na sumieniu

    Heh dobre to jest a jesli juz to dialekt mandarynski ktorego sie ucze.

    :):)

  • 15. Data: 2010-08-24 19:47:41
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik konieczko napisał:

    > Z tego co sie orientuje to przy takim pomiarze dokladnosc nie bedzie
    > wieksza niz 1km. Jesli to ma pokazywac punkt w przestrzeni to chyba bele
    > modul GPS bedzie tysiac razy dokladniejszy i kilka razy tanszy.

    Obawiam się że od triangulacji WiFi dokładniejsza będzie nawet
    triangulacja GSM... Przecież WiFi to sieć kolizyjna - dla uniknięcia
    możliwego zakleszczenia kolizji (dwa nadajniki konsekwentnie w tych
    samych odstępach czasu powtarzające nieudaną transmisje i ciągle na
    siebie się nakładające) musi mieć system randomizacji czasu ponowienia
    transmisji - czy to jako randomizacja w locie czy stała - każdy nadajnik
    dostaje fabrycznie inny czas w oprogramowaniu (zwykle na podstawie
    numeru seryjnego). Tak więc raczej trudno oczekiwać że znamy czas
    odpowiedzi na nasz pakiet czyli z pomiaru czasu przelotu nici.

    A w ogóle klasyczne WiFi, bez załatwiania dodatkowych papierów na każdy
    egzemplarz to ma zasięgu rzędu maksymalnie kilkuset metrów - czyli jak
    jest w zasięgu to wiemy dokładniej gdzie jest niż z triangulacji byśmy
    wiedzieli.

    No chyba że zastosować system pelengacyjny - urządzenie z układem
    fazowanych anten może określić kierunek z którego przychodzi sygnał, jak
    będziemy mieli w zasięgu parę nadajników o znanym położeniu (znaczy -
    porozstawiamy po świecie stada własnych komputerów?) to można się bawić
    z dokładnością do zakłóceń propagacyjnych - czasem pelengacja się udaje
    (najlepiej w wolnej przestrzeni) czasem można sobie odpuścić (odbija
    wszystko i sygnał przychodzi ze stu kierunków z podobną siłą a nie
    przychodzi z tego właściwego...).

    Ja tak sobie myślę że autor ogłoszenia nie bardzo wie co chce osiągnąć.

    --
    Darek

  • 16. Data: 2010-08-24 19:59:17
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    > :-o Prezes student SGH, wiceprezes doktor agronomii

    wiesz , ja bym nie bagatelizowal , referencje dr inz. ma
    dobre

    zobacz dalej:

    http://gleba.iung.pulawy.pl/index.php?pokaz=main
    http://gleba.iung.pulawy.pl/index.php?pokaz=inne
    http://gleba.iung.pulawy.pl/index.php?pokaz=dzialaln
    osc

    {pomiary GPS (dokładność do 5cm)}
    {transformacja dostępnych zasobów informacji przestrzennej
    o glebach do formatów stosowanych w Unii Europejskiej,}

    wyglada na to , ze wiedza czego chca , wiec nalezy im zyczyc
    powodzenia

  • 17. Data: 2010-08-24 20:02:18
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 24 Aug 2010 21:47:41 +0200, Dariusz K. Ładziak wrote:
    >Obawiam się że od triangulacji WiFi dokładniejsza będzie nawet
    >triangulacja GSM... Przecież WiFi to sieć kolizyjna - dla uniknięcia

    Panowie [i Panie] nie znacie sie.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Skyhook_Wireless

    Uzywany np iPad [medele bez GPS].

> [...]
    >egzemplarz to ma zasięgu rzędu maksymalnie kilkuset metrów - czyli jak
    >jest w zasięgu to wiemy dokładniej gdzie jest niż z triangulacji byśmy

    I dlatego wlasnie przy gestym pokryciu wiemy dosc dobrze gdzie
    jestesmy - namierzanie przez GSM [triangulacja to chyba zla nazwa]
    ma ~500m.

    Tak czy inaczej - ciezki to kawalek chleba utrzymac mape stacji WiFi.
    Ale moze oplacalny.

    J.

  • 18. Data: 2010-08-24 20:14:56
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    > Ja tak sobie myślę że autor ogłoszenia nie bardzo wie co chce osiągnąć.
    niewykluczone

    wybacz , ale z tego co piszesz wynika , ze masz umiarkowane
    doswiadczenie z WiFi

  • 19. Data: 2010-08-25 09:01:44
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-08-24 21:59, Jerzy Pastusiak pisze:

> [...]
    > o glebach do formatów stosowanych w Unii Europejskiej,}
    >
    > wyglada na to , ze wiedza czego chca , wiec nalezy im zyczyc

    Moze i wiedza czego chca ale niewiedza jakich narzedzi najlepiej do tego
    uzyc. Fakt mozna np zmierzyc dlugosc pola widelcem ale sa do tego
    prostsze metody i narzedzia.

  • 20. Data: 2010-08-25 10:14:59
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:i52m5l$onh$1@news.onet.pl,
    konieczko <t...@o...pl> nabazgrał:
    (ciap)
    > Moze i wiedza czego chca ale niewiedza jakich narzedzi najlepiej do
    > tego uzyc. Fakt mozna np zmierzyc dlugosc pola widelcem ale sa do
    > tego prostsze metody i narzedzia.

    Moze zakładają, że system dotacji unijnych przetrwa dłużej niż satelity
    GPS;-)

    --
    Włodek