  • Data: 2014-11-22 09:52:46
    Temat: Re: Zlecę drobny projekt
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 22 Nov 2014 09:27:40 +0100, Ghost napisał(a):

    > Jak nigdy zgadzam się z AL, i to jest właśnie styl na arabskiego handlarza.

    Styl stylem, ale wszystko sie zdarza. Sa klienci co chcieliby np na
    Ksiezyc leciec, ale nie maja pojecia ile to kosztuje, sa dostawcy co
    sie odwracaja na piecie i wychodza jak slysza "mamy na to milion",
    dawniej handlowalem komputerami i niczym dziwnym nie bylo ze dzwoni
    klient, pyta sie ile kosztuje komputer z Pentium, i mowilo sie "rzedu
    3000zl, liczyc dokladnie ?"

    > Obawiam się, ze sundy raczej nie ma pojęcia o czym piszesz.

    Moze ma, moze nie ma.
    Tylko ze wykonawca tez nieglupi i nie ma ochoty robic nawet wstepnego
    kosztorysu, zeby sie dowiedziec "ojej, mysmy mysleli ze to 10 razy
    mniej bedzie kosztowalo". Bo to jednak troche pracy kosztuje, lepiej
    sie skupic na dokladnym kosztorysie dla klienta ktory budzet ma
    wystarczajacy.

    J.