  • 21. Data: 2011-09-17 16:02:49
    Temat: Re: Złamanie prędkościomierza
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "WIADRO"
    nic szczególnego , trzęsie i wieje trochę bardziej
    licznikowe 335 a w rzeczywistości nawet 300 nie przekroczyłem.

    Polecam A1 Lodz -Piotrkow - fragment przed polaczeniem z gierkowka.
    Tam testowalem swoje FZR jak i 10 KJ-a. Jedno i drugie doszlo do konca
    licznika
    Fajny osloniety kawalek drogi
    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 22. Data: 2011-09-18 21:54:49
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-17, Tytus z domQ <t...@g...pl> wrote:

    > Polecam A1 Lodz -Piotrkow - fragment przed polaczeniem z gierkowka.
    > Tam testowalem swoje FZR jak i 10 KJ-a. Jedno i drugie doszlo do konca
    > licznika
    > Fajny osloniety kawalek drogi

    Po co? W Wawie jest S8, ale byc moze luk... zakrety za ciasne??

    --
    Artur

  • 23. Data: 2011-09-19 20:07:21
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 260 roku bieżącego, Tytus z domQ zeznał(a) jak następuje:

> [...]
    >
    > Polecam A1 Lodz -Piotrkow - fragment przed polaczeniem z gierkowka.
    > Tam testowalem swoje FZR jak i 10 KJ-a. Jedno i drugie doszlo do

    To tam wręczają kwitki za średnią prędkość między bramkami ? :P
    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 24. Data: 2011-09-20 14:06:22
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    *** PawelK vel Pablo
    To tam wręczają kwitki za średnią prędkość między bramkami ? :P

    Z tego co wiem polskie prawo nie umozliwia tego sposobu pomiaru
    predkosci. Ale byc moze sie myle.
    Nie zyjemy w Norwegii jak na razie...

  • 25. Data: 2011-09-21 09:35:34
    Temat: Re: Złamanie prędkościomierza [OT]
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-09-20 16:06, Tytus pisze:
    > Nie zyjemy w Norwegii jak na razie...

    Fakt, wyprzedza nas nawet Uganda i Burkina Faso (
    http://tinyurl.com/6a5mqrr ) ...

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 26. Data: 2011-09-21 09:58:52
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 263 roku bieżącego, Tytus zeznał(a) jak następuje:

> [...]
    > To tam wręczają kwitki za średnią prędkość między bramkami ? :P
    >
    > Z tego co wiem polskie prawo nie umozliwia tego sposobu pomiaru

    Taaaak???

    http://moto.wp.pl/kat,89554,title,Odcinkowy-pomiar-p
    redkosci-na-A1-dzialal-tydzien,wid,13633535,wiadomos
    c.html

    i krótsza wersja linku:

    http://skocz.pl/dcwqe

  • 27. Data: 2011-09-21 10:38:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 21 Sep 2011 11:58:52 +0200 osobnik zwany PawelK vel
    Pablo wystukał:

> [...]
    >
    > http://moto.wp.pl/kat,89554,title,Odcinkowy-pomiar-p
    redkosci-na-A1-
    dzialal-tydzien,wid,13633535,wiadomosc.html

    i kierowcy powinni te mandaty odrzucić. Ciekawe jaką podstawę prawną
    podadzą.

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 28. Data: 2011-09-21 11:42:50
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    masti <g...@t...hell> napisała rzekomo news:j5cer9$hfk$2@news.onet.pl
> [...]

    > dzialal-tydzien,wid,13633535,wiadomosc.html
    > i kierowcy powinni te mandaty odrzucić. Ciekawe jaką podstawę prawną

    I skad zarzadcy autstrady wezma homologacje/legalizacje urzadzenia
    _synchronizujacego_ zegary na obu bramkach..

    Nie ma takiego czegos.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 29. Data: 2011-09-21 16:49:45
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    *** PawelK vel Pablo
    > Taaaak???

    Tak - nie istnieje prawo umozliwiajace karanie na podstawie takiego
    pomiaru.
    Bo zeby kogos ukarac na podstawie takiego pomiaru trzeba bedzie
    zmienic ustawe.
    I zaden narodowy eksperyment tego nie zmieni. Ehhh ukrainskie drogi...
    Tyle teorii - a w praktyce roznie moze byc - bo to raczej petent musi
    udowodnic ze nie jest wielbladem.
    Pare dni temu mialem zatrzymany przez policje dowod rej za brak tablic
    wyrozniajacych na 5 metrowej lawecie o DMC 2200 kg.
    I cala komenda szla w zaparte ze slusznie