  • 1. Data: 2011-09-05 13:00:07
    Temat: Rajd Felkowski 2011 - oficjalne zaproszenie
    Od: Mika <m...@g...com>

    Witajcie,

    Chciałabym Was poinformować w imieniu organizatorów i jednocześnie
    zaprosić na kolejną już chyba nawet XV edycję Rajdu Felkowskiego. W
    tym roku rajd odbędzie się w dniu 24 września 2011. Jak co roku, są
    dwa sposoby uczestnictwa:
    - Zbytki i frykasy czyli spotkamy się już po południu w piątek 23
    września 2011, a rozjedziemy w niedzielę 25 września. Full opcja
    obejmuje: rajd, koszulka, dwa noclegi tzn. w piątek i w sobotę w pod
    dachem, jadło od piątku wieczór do niedzielnego ranka, bal+kiełba na
    ognisko: koszt 150 zł.
    - Zbytnik: czyli sam rajd, koszulka i bal+kiełba na ognisko: koszt 55

    Jak zawsze wszystkie informacje macie na stronie http://www.felkowisko.riders.pl/
    Formularz zgłoszeniowy już działa w zakładce zgłoszenia
    http://felkowisko.riders.pl/?Zg%B3oszenia
    W tym roku bazą rajdu będzie ośrodek " Dźwigar" w Popowie przy drodze
    nr 62 Wierzbica - Wyszków. (http://www.dzwigar.com/).
    Z racji tego, że do dyspozycji w ośrodku będziemy mieli ograniczoną
    liczbę miejsc, jak zwykle o opcji Zbytki będzie decydować kolejność
    zgłoszeń oraz wpłat na konto.
    Wiem, że trochę późno jest informacja, więc miłoby było abyście mogli
    wpłacać pieniądze na podane konto. Ci, co jednak nie zdążą a wypełnią
    zgłoszenie mogą przyjechać z gotówką prosimy jednak o informację, co
    do sposobu płatności na adres: m...@g...com
    Jak co roku miło będzie Was spotkać ponownie, fajnie będzie poznać
    nowe osoby które będą zainteresowane tą formą zabawy.
    Serdecznie zapraszam, w zestawie dajemy gwarancje tendencyjnego
    organizatora kimkolwiek by był ;-)

    Pozdrawiam
    Mika
    z mietłą

  • 2. Data: 2011-09-12 09:18:53
    Temat: Re: Rajd Felkowski 2011 - oficjalne zaproszenie
    Od: Mika <m...@g...com>

    Witajcie,
    On 5 Wrz, 15:00, Mika <m...@g...com> wrote:

> [...]
    > tym roku rajd odbędzie się w dniu 24 września 2011.
    > Formularz zgłoszeniowy już działa w zakładce

    Przypominam wszystkim chętnym którzy chcieliby się wybrać na Rajd
    Felkowski o wpisywaniu się w zgłoszenia, kurczy się ilość miejsc pod
    dachem dlatego nie zwlekajcie do ostatniej chwili, dajcie szanse
    organizatorom żeby coś wymyślić jeśli chętnych na spanie było więcej
    niż zarezerwowanych miejsc :)

    pozdrawiam
    Mika
    z mietłą

  • 3. Data: 2011-09-19 14:02:02
    Od: Mika <m...@g...com>

    Witajcie,
    Dla chętnych a jeszcze nie zgłoszonych w imieniu organizatorów
    przypominam o Rajdzie Felkowskim. Wszystkie informacje tutaj:http://
    felkowisko.riders.pl/?Rajd_Felkowski
    Zgloszenia tez tutaj:http://felkowisko.riders.pl/?Zg%B3oszenia
    Upgrade listy uczestników nie jest na bieżąco ale od czasu do czasu
    się wrzuca.

    pozdrawiam
    Mika
    z mietłą

  • 4. Data: 2011-09-20 18:22:41
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Mika, dotarł mój mail zgłoszeniowy i kasa? Powie ktoś o której rusa Rajd
    w sobotę? Dojadę dopiero w sobotę rano i mam jeszcze jedno miejsce do
    zahaczenia pod Warszawą więc nie chciałbym się spóźnić:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 5. Data: 2011-09-20 21:57:10
    Od: Mika <m...@g...com>

    Witam,
    On 20 Wrz, 20:22, Qlfon <r...@l...pl> wrote:
    > Mika, dotar m j mail zg oszeniowy i kasa? Powie kto o kt rej rusa Rajd
    > w sobot ? Dojad dopiero w sobot rano i mam jeszcze jedno miejsce do
    > zahaczenia pod Warszaw wi c nie chcia bym si sp ni :)
    dotarlo wszystko :)
    start planujemy o 11.00, ale sniadanie bedzie wczesniej a za nie
    zaplaciles wiec postaraj sie dotrzec na 9.30 :)
    pozdrawiam
    Mika