  • 1. Data: 2011-09-06 17:58:44
    Temat: Złamanie prędkościomierza
    Od: "Ramiel" <r...@p...onet.pl>

    Czy można obejść wskazania prędkościomierza i złamać go ?
    http://www.youtube.com/watch?v=KQKZtjSU--c&feature=r
    elated

    jak widać jest to możliwe - ale nie mam pojęcia jak oni to obeszli - gdy
    wskazówka dochodzi do końca (280 km/h) resetuje się i wskazuje prędkość np.
    30 km/h - co daje 310 km/h

    ten motocykl to zzr 1400 czy hayabusa ?

    pozdr

  • 2. Data: 2011-09-06 18:14:44
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 września 2011, 19:58:44 UTC+2 użytkownik Ramiel napisał:
    > Czy mo?na obej?ae wskazania predko?ciomierza i z?amaae go ?
    > http://www.youtube.com/watch?v=KQKZtjSU--c&feature=r
    elated

    > jak widaae jest to mo?liwe - ale nie mam pojecia jak oni to obeszli - gdy
    > wskazówka dochodzi do konca (280 km/h) resetuje sie i wskazuje predko?ae np.
    > 30 km/h - co daje 310 km/h

    nie, wskazuje tylko i wyłącznie 30 co oznacza powyżej 280km/h prędkości licznikowej.
    nie sumuje się to ani pierwiastkuje

    > ten motocykl to zzr 1400 czy hayabusa ?

    zzr1,4
    obydwa wyjątkowo paskudne motocykle
    "http://www.v10.pl/narzedzia/tapety,na,pulpit,kawasa
    ki,zzr,1400,t133488.html"

    "http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/moto/suzuki/h
    ayabusa_1300_model_2008/hayabusa_2008_part_obrotomie
    rz.jpg.html"

  • 3. Data: 2011-09-06 18:16:56
    Temat: Re: Złamanie prędkościomierza
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "WIADRO" <w...@g...com> napisał w wiadomości news:39fd3b85-c2
    4...@g...googlegr
    oups.com...
    > nie, wskazuje tylko i wyłącznie 30 co oznacza powyżej 280km/h prędkości
    > licznikowej. nie sumuje się to ani pierwiastkuje

    Weź teraz po naszemu to wytłumacz.

    --
    Grzybol

  • 4. Data: 2011-09-06 18:29:52
    Temat: Odp: Re: Złamanie prędkościomierza
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 września 2011, 20:16:56 UTC+2 użytkownik Grzybol napisał:
    > Użytkownik "WIADRO" <w...@g...com> napisał w wiadomości news:39fd3b85-c2
    > 4...@g...googlegr
    oups.com...

    > Weź teraz po naszemu to wytłumacz.

    30 to 300 i tyle, wskazówka prędkości nie idzie dalej powyżej 30 mimo że obroty
    wzrastają z 10 na 11 tyś.
    prędkościomierz dochodzi do 280, 290 i przeskakuje na 30 i tam sobie stoi. więc
    sugeruje jedynie że jest trzysta a co ponadto - nie wiadomo.

    i tak im średnia prędkość ze 30-40 km/h wychodzi

  • 5. Data: 2011-09-06 18:34:41
    Temat: Re: Re: Złamanie prędkościomierza
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "WIADRO" <w...@g...com> napisał w wiadomości news:b398c752-93
    3...@g...googlegr
    oups.com...
    oups.com...
> [...]
    > przeskakuje na 30 i tam sobie stoi. więc sugeruje jedynie że jest trzysta
    > a co ponadto - nie wiadomo. i tak im średnia prędkość ze 30-40 km/h

    Nie widziałem nigdy takich cudów:)

    --
    Grzybol

  • 6. Data: 2011-09-06 20:10:32
    Od: "Ramiel" <r...@p...onet.pl>

[...]

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    ale na koniec gdy jedzie drugi raz to wskazówka przesuwa się z 30 na 40
    km/h - czyli nie stoi a koleś zasuwa jeszcze szybciej - jest to analogowy
    prędkościomierz a nie cyfrowy. W cyfrowym pewnie można by zrobić podobnie i
    zamiast widzieć cały czas 299 km/h , byłoby np. 25 km/h gdyby jechał 324
    km/h.

    Jak zwalnia to widać że wskazówka spada z 30 km/h do 0 i potem przeskakuje
    do 280 km/h i dalej spada.
    Czyżby producenci zzr dali prezent, a przy okazji są ok w sprawie umowy
    producentów motocykli o nie przekraczanie 299 km/h ?

    Albo kolesie jakoś przerobili motocykl - dodatkowa moc i dodatkowe wskazania
    prędkości.

    Ma ktoś w swoim moto takie cuda ?

  • 7. Data: 2011-09-07 19:17:18
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Ramiel" napisał w wiadomości grup

[...]

    ===================

    Po co tak kombinować? Gdyby chcieli, to by wyświetlali 3xx. Nic nie stoi na
    przeszkodzie.

  • 8. Data: 2011-09-07 19:19:11
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Marcin N pisze:

    > Po co tak kombinować? Gdyby chcieli, to by wyświetlali 3xx. Nic nie stoi
    > na przeszkodzie.

    ale nie chca bo sie juz dawno umówili, ze nie bedą podawac predkosci
    powyzej 300. by nie kusic.
    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 9. Data: 2011-09-08 07:22:52
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Arni" napisał w wiadomości grup

    Marcin N pisze:

    > Po co tak kombinować? Gdyby chcieli, to by wyświetlali 3xx. Nic nie stoi
    > na przeszkodzie.

    ale nie chca bo sie juz dawno umówili, ze nie bedą podawac predkosci
    powyzej 300. by nie kusic.

    ===============

    Swoją drogą - nie dziwię się. Nigdy w życiu nie jechałem 300 i mnie nie
    korci, ale umiem sobie wyobrazić, jak to jest niesamowicie szybko dla
    pojazdu poruszającego się na kołach.

  • 10. Data: 2011-09-08 10:40:25
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    > Swoj� drog� - nie dziwi� si�. Nigdy w �yciu nie jecha�em 300 i mnie
    nie
    > korci, ale umiem sobie wyobraziďż˝, jak to jest niesamowicie szybko dla
    > pojazdu poruszaj�cego si� na ko�ach.

    nic szczególnego , trzęsie i wieje trochę bardziej
    licznikowe 335 a w rzeczywistości nawet 300 nie przekroczyłem.