    From: "Agent" <w...@o...ue>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Złącze elastyczne na obejmy - warto?
    Date: Sat, 9 Apr 2011 11:53:39 +0200

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:4da027c9$0$2485$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Agent" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Miałem podobny dylemat w grudniu w aucie żony. Podjechałem do warsztatu i
    > okazało się, że ze wspawaniem kosztuje tyle, co takie z obejmami na
    > allegro z wysyłką, całość zamknęła się w pięćdziesięciu kilku złotych,
    > robota trwała 16 minut. Nie wiem czy warto "chrzanić" się z allegro w
    > takiej sytuacji.

    W dwóch warsztatach do których dzwoniłem dowiedziałem się tego samego czyli
    że trzeba odkręcić całą rurę od kolektora do pospawania i bedzie to
    kosztowało 200 zł. Złącze na obejmy z allegro ok 80-90 zł z przesyłką.
    Dlatego pytam jak się to sprawuje. Z tego co widziałem już raz ktoś
    (poprzedni właściciel) spawał moje złącze i pewnie dlatego że robił to poza
    pojazdem to jest wspawane trochę krzywo dzięki czemu cały układ wydechowy
    jest równiez krzywo co było m.in przyczyną tego że złącze znowu padło.