  • 1. Data: 2012-05-01 12:32:38
    Temat: Złącza śrubowe 3 poziomowe
    Od: saper/nolin11 <n...@g...com>

    Witam,

    Poszukuję 3 piętrowych złączy ARK (terminal block) z rasterem 3.81 do
    5.08mm - *ktokolwiek widział, ktokolwiek wie* gdzie w Polsce można takie
    coś dostać :)
    Dwu poziomowe znalazłem w TME i maritexie, ale 3...

    --
    Saper/nolin11
    n...@g...com

  • 2. Data: 2012-05-01 22:03:46
    Temat: Re: Złącza śrubowe 3 poziomowe
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2012-05-01 12:32, saper/nolin11 pisze:
> [...]
    > coś dostać :)
    > Dwu poziomowe znalazłem w TME i maritexie, ale 3...

    W www.wwelektronik.com.pl pytałeś?
    Mają jeden problem - co ciekawsze złączki to na zamówienie, i to nie
    kilka sztuk. Ale te popularne mogą mieć "od ręki". Generalnie proponuję
    odpytać. Jak dwa lata temu szukałem dwupoziomowych rozłącznych na 5mm to
    po paru tygodniach mogłem trochę mieć.
    Ostatecznie zdecydowałem się jednak na 3.5mm jednopoziomowe, bardzo
    sympatyczne. Tanio nie jest (chociaż taniej niż u Phoenixa), ale na
    pewno dobrze (standardowe złączki 3.5mm certyfikowane na 11-13.5A w
    zależności od normy, zamiast na 7-8A). Generalnie złączki klasy Tyco,
    ale taniej.

    Pozdrawiam

    DD