    From: Shrek <u...@d...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zjeżdżanie na pobocze.
    Date: Mon, 18 Jul 2011 16:26:28 +0200

    W dniu 2011-07-18 09:52, Cavallino pisze:

    > Krajobraz jest nadal tylko w prawo, a nie już najbardziej w prawo.
    > Nie ma ograniczenia do jezdni, drogi czy czegokolwiek.

    Rotfl.

    > Jeśli masz wątpliwości co musi zrobić kombajn żeby Cię przepuścić na
    > wąskiej drodze, to chyba po prostu nie zsiadasz z rowera.
    > Mnie sytuacja zwiedzania krajobrazu wokół drogi przez kombajn zdarzyła
    > się nie raz, nie dwa i nie dziesięć razy.

    I tylko z grzeczności. Nie myl tego z przepisami, które nigdy tego nie
    wymagały i nie wymagają. Wiele rzeczy robi się z kultury bądź grzeczności.

    > Całe szczęście że kombajniści są mniej waleczni w złośliwym
    > nierozumieniu przepisów niż pedalarze.

    Nie ma to nic wspólnego z przepisami, pedalarzami i twoją walką z
    kapeluszami i rowerzystami na usenecie. Jak ma gdzie zjechać i jedzie
    jeszcze daleko tą wąsko drogą, to większość zjedzie. Pod warunkiem, że
    mu za wczasu nie zaczniesz światłami mrugać i klaksonić, bo wtedy może
    się zaprzeć i gówno mu zrobisz. Ogólnie wiele ludzi jest w stanie zrobić
    znacznie wiecej niż wymagają przepisy, żeby ułatwic innym życie. Ja
    również, nieważne czy samochodem, rowerem, czy na piechotę. Gorzej gdy
    ci inni zaczynają uważać, że to twój zasrany obowiązek i jeszcze cię
    wyzywają od pedalarzy, tylko dlatego, że jedziesz rowerem (co ty
    uskuteczniasz).

    Shrek.