    From: Tengu <t...@g...wytnij.to.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zjeżdżanie na pobocze.
    Date: Mon, 18 Jul 2011 15:37:28 +0200

    W dniu 2011-07-18 15:17, Cavallino pisze:

    > W większość są stare, wąskie i bez poboczy.
    > Szerokie to rzadkość, a praktycznie tylko na nich występują sensowne
    > pobocza.
    > Szerokie i NOWE (a więc te które mają wąskie pasy pomimo dużej
    > szerokości drogi) - to już w ogóle jakieś promile są.

    Ale ja piszę o tych z poboczem.

    > Nie - po prostu mówię TYLKO o tym, o czym jest wątek, czyli o tych
    > niewielu odcinkach dróg, na których w ogóle jest ew. sens zjeżdżania na
    > pobocze.

    Po kolei:
    - ktoś napisał, że zjeżdżanie na pobocze (jeżeli akurat droga takie ma)
    jest złe
    - ty napisałeś, że nie trzeba zjeżdżać bo samochody zmieszczą się w
    "marginesach" - kluczowe jest tu słowo, którego użyłeś: "zazwyczaj"
    - a ja twierdzę, że _zazwyczaj_ drogi z poboczem mają pasy ruchu nie
    szersze niż 3,5 metra - minięcie się 3 samochodów w bezpiecznej
    odległości jest możliwe tylko po zjechaniu na pobocze

    > Na zdecydowanej większości dróg nie ma ani zauważalnego pobocza, ani
    > sensu zjeżdżania na nie - o nich nie mówimy.

    Aleś się uparł - powtarzam: ja piszę o drogach z poboczem

    --
    Tengu