  • Data: 2011-07-18 10:13:01
    Temat: Re: Zjeżdżanie na pobocze.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w wiadomości
    news:j00p85$mab$1@inews.gazeta.pl...

    > Zauwazylem ze temat "obowiazkowego" zjezdzania na pobocze w praktyce staje
    > sie dosc zarazliwa i niebezpieczna choroba - coraz wiecej osob
    > widzac co i rusz takie sytuacje, uwaza ze to jest normalne, prawidlowe
    > i zapewne zgodne z przepisami (!).

    A ja zauważyłem coś dokładnie przeciwnego - że ten chwalebny zwyczaj zanika,
    a zaczyna dominować przyspawanie do środkowego pasa, również totalnie
    niezgodne z prawem.
    Ale to już jakoś zwolennikom przyspawania z miejsca przestaje przeszkadzać,
    gdy tylko jest okazja utrudnić komuś życie.
    Ludzie, skąd w Was tyle nienawiści do innych na drodze?

    P.S.
    Oczywiście, że nikt nie może zjeżdżać na pobocze gdy nie widzi co na nim
    jest, czy też na dłuższy czas, ale przytulenie się do marginesu (aut
    jadących w obu kierunkach) zazwyczaj załatwia sprawę w 100% - poboczy nie
    buduje się z reguły na wąskich drogach.