  • Data: 2011-07-18 00:09:43
    Temat: Re: Zjeżdżanie na pobocze.
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"

    > Czy ja od kogokolwiek wymagam poruszania się poboczem albo pasem
    > awaryjnym? Pojedź do tej Austrii i zawstydź się, bo dla takich jak ty
    > te tablice tam są.

    Takich To znaczy jakich?

    Przyznam, że nie bardzo rozumiem o czym do mnie piszesz, lub Ty nie
    rozumiesz o czym toczy się dyskusja - przypomnę - niejaki Piotr wystąpił
    z postulatem, by będąc wyprzedzanym zjechać NA POBOCZE aby ułatwić
    manewr wyprzedania i może do tego się odnieś, zamiast robić do mnie
    jakieś osobiste wycieczki.