  • Data: 2011-07-18 08:44:26
    Temat: Re: Zjeżdżanie na pobocze.
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.07.2011 09:19, Piotr pisze:

    > To po co jest? Linia oddzielająca nie stanowi bariery rodem z gwiezdnych
    > wojen, pola siłowego tam nie ma, można ją najechać, przekroczyć itd.

    Można, ale nie wolno.

    > Jeśli nic nie stoi na przeszkodzie można ustąpić drogi. To się nazywa
    > uprzejmość. Tego teraz na kursach nie uczą. Co widać, słychać, czytać i
    > czuć.

    Ty o uprzejmości, agresywny chamie, to się nawet nie odzywaj.

    O ile jazda przy linii środkowej faktycznie jest nieprawidłowa, to
    zjeżdżanie na pobocze czy choćby dotykanie linii oddzielającej pobocze
    od pasów ruchu jest wzbronione.

    Jeśli nie potrafisz wyprzedzić kogoś, kto jedzie prawidłowo i domagasz
    się, żeby twojej jaśniepańskiej osobie zrobił "uprzejmość" zjeżdżając na
    pobocze, to nie masz kwalifikacji do kierowania pojazdami i mam
    nadzieję, że jakiś patrol zrobi ci szybko uprzejmość i wlepi tyle
    punktów, że będziesz musiał zasuwać na piechotę, co wyjdzie wszystkim na
    zdrowie.