-
1. Data: 2010-08-20 20:34:36
Temat: Zipp shock Blokady
Od: Punisher793 <rajder987@_NOSPAM_wp.pl>
Witam! mam zippa shocka 4T (nie ma wersji 2t- szkoda ;D). Przejechałem nim
1000km i założyłem nowy moduł zapłonowy, odblokowany do chińskich
czterotaktów, na blokadzie jechał 55 i żeby pojechał 60 to trzeba było
znaleźć niezłą górkę ;P a teraz na prostej przy bezwietrznej pogodzie
jedzie mi 80 na 3 biegu (gdy włączę 4 to prędkość nagle spada do 75/70
km/h ) jednym słowem, brakuje mu licznika ;D z dobrej górki jadę ok
95/105km/h (nie kłamie, było mierzone Rometem Zetką 125 ) a jeśli chodzi o
przyśpieszenie to 80 osiągam w 20/25 sek. ogółem jestem zadowolony, mam
nabite tylko 1100 km ale na szczęście nic się nie psuje, a dodając że ten
moto pali tyle co komar to mogę go śmiało polecić każdemu kto planuje
zakup motorka.
PS.Czy wiecie może czy poza modułem ma on jeszcze gdzieś blokadę? podobno
jedna jest na katalizatorze a druga na filtrze powietrza i gaźniku, jednym
słowem ma on ograniczony przedmuch. Jakie jest moje zdanie na ten temat?
to kompletna brednia, po co blokować tyle rzeczy skoro wystarczy że moduł
zapłonowy ogranicza obroty dzięki czemu jedzie on tylko 55 i nie więcej? a
wy co o tym myślicie? może wiecie jak go wzmocnić? (V-power Racing za
5.50zł z Shella nie pomógł ;/ )
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
-
2. Data: 2010-08-20 20:52:57
Temat: Re: Zipp shock Blokady
Od: woohoo <2...@D...pl>
W dniu 2010-08-20 22:34, Punisher793 pisze:
> PS.Czy wiecie może czy poza modułem ma on jeszcze gdzieś blokadę?
> podobno jedna jest na katalizatorze a druga na filtrze powietrza i
> gaźniku, jednym słowem ma on ograniczony przedmuch. Jakie jest moje
> zdanie na ten temat? to kompletna brednia, po co blokować tyle rzeczy
> skoro wystarczy że moduł zapłonowy ogranicza obroty dzięki czemu jedzie
> on tylko 55 i nie więcej? a wy co o tym myślicie? może wiecie jak go
> wzmocnić? (V-power Racing za 5.50zł z Shella nie pomógł ;/ )
W motorowerach zazwyczaj stosowane są równolegle trzy rodzaje blokad,
aby uzyskać jak najlepszą 'elastyczność' i ekonomię silnika (normy
spalin Euro 3 itd.). W Twoim Zippie najprawdopodobniej będziesz miał
dodatkowe blokady w wydechu i gaźniku lub filtrze powietrza (dysze o
mniejszej średnicy).
Myślę, że jak je ściągniesz, to motorek poleci te 120 km/h na prostej
poziomej, a z górki 135-140.
--
Odpowiedziano dla czytelnika Sikacz.pl -> http://grupy.sikacz.pl/
-
3. Data: 2010-08-21 09:17:42
Temat: Re: Zipp shock Blokady
Od: "Tmek" <g...@o...pl>
woohoo wrote:
> W dniu 2010-08-20 22:34, Punisher793 pisze:
>> PS.Czy wiecie może czy poza modułem ma on jeszcze gdzieś blokadę?
>> podobno jedna jest na katalizatorze a druga na filtrze powietrza i
>> gaźniku, jednym słowem ma on ograniczony przedmuch. Jakie jest moje
>> zdanie na ten temat? to kompletna brednia, po co blokować tyle rzeczy
>> skoro wystarczy że moduł zapłonowy ogranicza obroty dzięki czemu
>> jedzie on tylko 55 i nie więcej? a wy co o tym myślicie? może wiecie
>> jak go wzmocnić? (V-power Racing za 5.50zł z Shella nie pomógł ;/ )
>
> W motorowerach zazwyczaj stosowane są równolegle trzy rodzaje blokad,
> aby uzyskać jak najlepszą 'elastyczność' i ekonomię silnika (normy
> spalin Euro 3 itd.). W Twoim Zippie najprawdopodobniej będziesz miał
> dodatkowe blokady w wydechu i gaźniku lub filtrze powietrza (dysze o
> mniejszej średnicy).
> Myślę, że jak je ściągniesz, to motorek poleci te 120 km/h na prostej
> poziomej, a z górki 135-140.
Licznikowe. Jak chcesz sobie popsuc samopoczucie to zmierz predkosc gpsem.
Bedzie wtedy prawdziwa.
Tmek
-
4. Data: 2010-08-21 10:42:49
Temat: Re: Zipp shock Blokady
Od: kakmar <k...@g...com>
Dnia 20.08.2010 woohoo <2...@D...pl> napisał/a:
> Myślę, że jak je ściągniesz, to motorek poleci te 120 km/h na prostej
> poziomej, a z górki 135-140.
Jasne pięćdziesiątką, czterotaktem, a z pionowej górki to i ze 200 poleci.
;-)
Właśnie widziałem 1 raz S1000rr, na drodze, czarne, no dziwnie toto
wygląda, klocek taki, i nie jeździ jak piszą w gazetach, ale może to
wina kierownika.
--
kakmaratgmaildotcom